Tiny Star En Sevdiğim Japonca Şarkılar 🎶 Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

En Sevdiğim Japonca Şarkılar 🎶

Konnichiwa!🌸
Şimdi en sevdiğim Japonca şarkıları videolarıyla eklemeye çalışacağım bu sayfaya. Bulabildiğim kadarıyla sözlerinin ve çevirilerinin olduğu videolar ekleyeceğim, olmayanları da gelecekte kendim çevirip yüklerim gibi duruyor. 
Öncelikle sevdiğim sanatçıları belirteyim lazım olabilir: Kenshi Yonezu, One Ok Rock, Yamashita Tomohisa 
Sıralama yok. En sevdiğim şarkıları diziyorum. (Duygusal ağırlıklı olabileer.) Buyurun başlayalım 💁

🎶 Sakura Anata Deaete Yokatta (Sakura, Seni tanıdığım için mutluyum)

Buna Türkçe video bulamadım şimdi. Ama çok güzel bi şarkı bu. Sanatçıyı tanımıyorum. Başkaları da söylüyor bunu. 



🎶 Tomohisa Yamashita - Loveless (Sevgisiz)

Bu şarkı ilk dinlediğim Japonca şarkılardan. Ve çok uzun süre favorim olarak kaldı. Yıllardır kardeşimin zil sesi. Zalım değiştirmiyor ki ben yapayım. Zil sesi için çok iyi bir girişi var. 
Türkçe çevirisi de beni bekliyor galiba 😅 Bakıcizz.



🎶Kenshi Yonezu - Lemon (Limon)

Kendisi, YouTube'da en çok izlenen Japon şarkısı oluyor. Bu arkadaşın Türkçe lyric videoları çok, ama tuhaf bir şekilde hiçbiri Kenshi'nin sesinden değil, hep coverları koymuşlar. O yüzden uyduruk klibine kaldık 😅


🎶 Masaki Suda - Sayonara Elegy (Veda Ağıdı)

Ahanda şanslı bir şekilde bunun türkçesini buldum. Şu sıralar en çok dinlediklerimden biri. Öldüren Öpücük dizisinin ost'u olur kendisi. Masaki Suda da dizideki karakterlerden biri.



🎶Kenshi Yonezu -Shinigami (Ölüm Meleği)

Şarkının klibi de güzel ama türkçesini bulmuşken onu ekleyeyim. Klibi de ahanda şurda.



🎶One Ok Rock - Clock Strikes (Saat Vuruşları)

Bu grup bayağı iyi. Şarkılarının çoğu ingilizce. Birkaç satır Japonca serpiştiriliyor araya. Tamamen Jp veya İng olan versiyonları da oluyor. Hangisini isterseniz artık. 
Kanalda Türkçe çeviride hayli özgün davranmış çevirmen. 



🎶One Ok Rock - Renegades (Hainler)

Rurouni Kenshin film serisinin 4.sünün film müziği olur kendisi. Zaten bu efsanevi serinin tüm müziklerini OOR yapmış👌 Hemen peşine 5.sininkini ekleyeyim durun.


🎶One Ok Rock - Broken Heart Of Gold (Kırık Altın Kalp)

Aa, başında final bölümünden bir kesit var. Buraları bilmeden izlemek gerekirdi :/ Kesin öneri film çünkü. İzlemeyi düşünenler için, heyecanı kaçmasın 30.saniyeden başlayın :)



🎶 Death Note 1. giriş müziği  

Şarkı baş karakter Light'ın ağzından söylenmiş. Bu kadar mükemmel bir ost varken ikinci yarıda niye değiştirdiler giriş müziğini, anlamak güç. Hareketli bi parça.


🎶  Remioromen- Konayuki (Kar Taneleri)

Bir Litre Gözyaşı dizisinin ost'u oluyor. Dizinin Türkiye uyarlaması var. Ben hüzünçlü diye  izlemedim ama şarkısına bayılıyorum. Türkçe sözler var ama bence konayuki, kar taneleri demek. Kar tozları yazmışlar siz tane deyin :)


🎶 Tomohisa Yamashita Nights Cold (Geceler soğuk, damar şarkı ismi gibi olmuş :D)

Bu en yeni şarkısı listemin. Geçen sene (2020) çekilen uluslararası bir dizide bu eleman da rol almıştı. Dizinin şarkısı olarak geçiyor ama dizide duyduğumu hatırlamıyorum 😅 İngilizce başlıyor ikinci yarı Japonca. Bu arkadaş da çevrilmek için beni bekliyo heralde. El atın :D



🎶 RADWIMPS - Senin Adın Film Müzikleri

Neyse ki film ünlü olduğundan Türkçe çeviriler var. İlk videodakini daha çok seviyorum.

Nandemo Nai Ya (Önemi Yok)

Sparkle (Işıltı) 
Filmi izlemeden geçmeyin vakit bulursanız😉


🎶BIGBANG - Koe Wo Kikasete

Bunu da yıllardır dinliyorum hala eskimedi bende. Grup Koreli.


 


🎶DBSK- Why Did I Fall In Love With You 

Bu arkadaşlar da Koreli.

🎶 Park Jung Min (ROMEO) - Give Me Your Heart

Bunun çok yerde karşınıza çıkacağını sanmam. Bende yer edinmiş. Koreli gene.


🎶Bonus: KAGOME KAGOME 

Bu, aslında bir çocuk şarkısı. Ama genellikle korku filmlerinde çalıyor çünkü şarkıyı söyleyen çocuklar biraz değişik. Yazık çevreledikleri çocuğa. Müziği bile yeter, sözlerini anlamanıza gerek kalmıyor gerilmeniz için. Altyazıları açmayı unutmayın! 




🎶 Liste devam edecek... Çünkü hiçbir listem nihai değildir :)
🎶Ama şimdi, senin favorilerini alalım. Listenin şekillenmesine yardımcı olabilirsin 👌
SevdAİ.

Yorumlar

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar