Tiny Star En Sevdiğim Shah Rukh Khan Filmleri Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Jujutsu Kaisen: İtadori neden Sukuna için mükemmel bir taşıyıcı ve rakipti?

  Jujutsu Kaisen: İtadori neden Sukuna için mükemmel bir taşıyıcı ve rakipti? Merhaba, Bugün burada aslında Duygu'nun Mekanı 'ndaki karakter tahlillerinden yapmak istemiştim ama beceremedim :D Zaten bunu biliyordum ama yapacak bir şey yok elimizden geldiği kadar diyeceğiz ama beceremeyişimin sebebi çok uzun olması 2 karakteri birden yapmak istedim ve o da sanırım 3 sayfalık yazı oldu. Ama zaten izlemeyenler için her şey anlamsız olacaktır. Gene de kimmiş bunlar nasıl bir ilişkileri var ki tahlil ediyorum kısaca yazayım: Sukuna dediğimiz kişi 1.000 yıl öncesinin Lanetlerin Kralı diye anılan çok çok güçlü ve zalim bir lanet. Önceleri insanmış sonradan lanete dönüşmüş ve bütün sahirler falan toplanmışlar da zar zor bunu yenmişler. Ama yenmeleri de onu yok etmemiş 4 tane kolu var bunun, bütün parmaklarına ruhunu dağıtmış ve dinlenmeye çekilmiş. 20 parmak var ve yok edilemiyorlar anca işte kilit altında tutacaksın ama ne kadar tutarsın yani. 1.000 yıl sonra bizim esas karakter

En Sevdiğim Shah Rukh Khan Filmleri


Namaste Janam!

Üç Khan'dan en çok kimi seviyorsunuz? Türkiye'de en popüleri Aamir Khan tabi. Hindistan'ın en sevdiği Salman Khan (sevene kadar canım çıktı kusura bakmasın ya :D Huyunu suyunu en sevdiğim olabilir şimdi.) Vee benim favorim King Khan👑 Yani Shah Rukh Khan. Adam hem şah hem han daha ne olsun!♔♚

Bu yazıda en sevdiğim filmlerini listeleyeceğim, yorumlarımı bu sefer kısa tutarak. BCP'nin  Mayıs ayı konusu Aşk ve Sevgi'ydi. SRK'ın filmlerinin genel teması bu oluyor. Bi videosunda kendine Romantic Hero demişti. Şimdi Romantik Kahraman'ın filmlerine bakalım.

Sıralamam farklıydı aslında ama IMDb puanlarına bakınca 8'i sona 6'yı başa aldığımı görüp puana göre sıralamaya karar verdim :D Neyse ki 1 numarada aynı fikirdeyiz💐

1. Dilwale Dulhania Le Jayenge 1995 
IMDb:8.1

Bu film, Hindistan'da en uzun süre vizyonda kalan film olma özelliğini taşıyor. Geçenlerde sinemadaki 1000. haftasını kutluyorlardı. Muhtemelen çoğu kişi için Shah Rukh & Kajol ikilisini efsane haline getiren filmdir. Benim için de ekran çifti dediniz mi tek geçerim💑 Filmden esinlenip bir sürü insan çocuklarına Simran ve Raj ismini vermiş Hindistan'da.  Şu gençliklerine, güzelliklerine baksanıza😍:

Özet

Londra'da yaşayan bir aile babası olan Chaudhry Baldev Singh, bir gün Hindistan'dan gelen bir mektupla geçmişe döner. Mektup bir zamanlar en yakın arkadaşı olan kişidendir ve uzun zaman önce kendisine verdiği sözü hatırlatmaktadır. Buna göre aralarında yıllar önce birbirlerine verdikleri söz nedeniyle çocuklarını birbirleriyle evlendirmeleri gerekmektedir. Chaudhry sözünü tutmaya kararlıdır ancak kızını evlenmek için Hindistan'a göndermeden önce ona özgür olup istediğini yapabilmesi için bir aylık bir mühlet tanır. Ama kızımız burada Raj'la tanışacaktır... 
Filmin ilk yarısını daha çok sevdim ben. Çiftimizin aşık olma hikayesiydi. İkinci yarısı da gaddar babaya ve töreye karşı koyup kavuşmaya çalışmakla geçti. 


2.Benim Adım Khan 2010
IMDb: 8.0


Bu arkadaşta aşk ikinci planda. İslamafobiyle savaşıyor kendileri 👏👌💓 İzlediğim ilk yapımı oluyor. Bence bütün çevrelerce izlenmesi gereken bir filmi varsa o da budur. 
Benim Adım Khan...

Özet: Rızvan Khan (Shahrukh Khan) küçüklüğünü annesiyle (Zarina Vahab) ıssız bir yerde geçiren bir müslümandır. Annesi öldükten sonra Amerika'ya küçük kardeşinin yanına gider. Orada tanıştığı ve aşık olduğu Mandira (Kajol) adında dul ve Hindu bir kadın ile evlenir. Rızvan Khan aynı zamanda da Asperger sendromu hastasıdır. Filmin devamında ABD başkanı ile konuşmak ve derdini anlatmak için ciddi bir yolculuğa koyulur. Bunun için tüm ülkeyi baştan başa geçmeyi göze almıştır. 

3.Veer - Zaara 2004
IMDb: 7.8


Hint Filmlerinin klasik Hint-Pakistanlı aşkı konulu filmlerinden birine geçiyoruz. Esas oğlan Hindistanlı bir pilot. Hem düşman kızına aşık oluyosun hem de askeri görevi n var. Kolay mı be Veer (Vir)! 

Özet: Veer Pratabh Singh (Shahrukh Khan) ve Zaara'nın ( Prety Zinta) aşk hikayesi anlatan bir yapım. Büyük bir komploya düşürülen Veer, 22 yıl hapishanede yatar. Aşkı için her şeye katlanan ve ona kavuşacağı günü bekleyen Veer, sevdiğine kavuşacak mıdır?..

Dram türüyle aram iyi değil. Burada da drama yol açmayacak önlemler alınabilirdi ama hikaye sarpa sardı😭 22 yıl ne demek 😓

4. Jab Tak Hai Jaan 2012
IMDb: 6.7

Burada ikinci kız favorim. Bunu lisede arkadaşlarla izlemiştik sınıfta. Ben götürmüştüm. 

Özet: Samar Anand (Shah Rukh Khan) Hint Ordusu Bomba İmha Timi'nde görevli, güvenlik önlemleri almadan, hiçbir korku duymadan, bombaları etkisiz hale getiren bir Binbaşı'dır. Bir süre sonra Akira Rai (Anushka Sharma)'yı boğulmaktan kurtarır ve ona ceketini verir. Ceketle birlikte Akira, binbaşının geçmişindeki aşk hikayesini öğrenir. Bu aşk yeniden gün yüzüne çıkabilecek midir? Yoksa esas oğlanımız bombalarla boğuşmaya devam mı edecektir? 

5. Chennai Express
IMDb: 6.0 (Niye düşük ya!)
Dublajlı fragman için üzgünüm :) Ama dublajının olduğunu da bilelim, tercih edenler de olacaktır. SRK'ın izlediğim ikinci filmi. Kalbimi fethettiği filmdir kendileri. Romantic Hero'yu burada tanımış oldum. Rahul ismi çok yakışmıştı ya.

Bi üstteki filmden daha çok sevmiştim. Diğerlerine göre neredeyse bir puan fark var arada :/

Özet: 

Ailesini küçük yaşta kaybeden Rahul’u büyükannesi ve büyükbabası büyütmüştür. Büyükbabası 100. yaş gününü kutladıktan kısa bir süre sonra hayata veda eder. Rahul bu olaydan sonra, Goa’ya gitmeye karar verir ve bunu büyükannesine anlattığında yaşlı adamın son vasiyeti ile karşılaşır. Büyükbaba öldükten sonra küllerinin bir kısmının Ganj Nehri’ne diğer kısmının ise Hindistan’ın diğer ucunda yer alan Rameswaram’a dökülmesini istemiştir. Şimdi büyükannesi küllerin Rahul tarafından Rameswaram’a dökülmesini ister.Rahul’un arkadaşları ile birlikte çıkacağı tren yolculuğu da böylece başlamış olur ve burada esas kızımızla karşılaşıp başını derde sokar .


6. Dilwale 2015
IMDb: 5.1 (Niye düşük ya! x2)


Burada dans sahnelerinin falan görüntü kalitesi, rengi falan mükemmeldi. Gerua ve Janam Janam en iyi şarkıları. Adı, ilk sıradaki filmi çağrıştırsa da birkaç küçük detaydan fazlası yok. Raj ismi kullanılmıştı, sonuna, yukardakinden önemli bir replik uyarlandı ve gül sahnesi :)

Özet: Bir gün düşman çeteden birisi onu takip ederken onların grubundan Meera adlı kız ile tanışır. Birbilerine aşık olurlar. Raj, Meera'nın rakip çetenin liderinin kızı olduğunu öğrenince işler daha da sarpa sarar. Birbirini çok seven iki çiftin aşkları, rakip çetelerde olmaları sebebiyle artık çok zor durumdadır.

İzlediğim başka filmler de var ama ekleyeceklerim bu kadar. Belki izleyince rab ne bana di jodi ya da kuch kuch hota hai filmlerini de eklemem gerekir, bilemiyorum. 

Sizce mutlaka eklenmesi gereken başka filmi var mı?

 

Yorumlar

  1. Bu adamı pek sevemedim ben ya, filmlerini de öyle. En çok Aamir Khan' ı seviyorum. Salman Khan' ı da biraz severim. :) Tanıtımlar güzel olmuş, bazı filmleri görmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya... Teşekkür ederim ✨

      Sil
    2. Aamir'de en sevdikelerim: 3 Aptal, Her çocuk Özeldir (Türkiye'de bu filmler genel kültürden sayılır bence :) ve Ghajini; Salman'da Sevginin Gücü ve ilk izlediğim Hint filmi olması hasebiyle Bodyguard. Bir zamanlar Tiger'da Türkiye'ye gelmişti, sevinmiştim <3

      Sil
  2. DDLJ kadar uzun seneler boyunca vizyonda kalan başka film var mıdır acaba? My Name Is Khan'da hem konu hem oyunculuk itibariyle güzeldi gerçekten. Dilwale'nin ise tek güzel tarafı müzikleriydi bence :') SRK filmlerini sevmeme rağmen sıkılarak izlemiştim. Kajol'la yıllar sonra ortak bir yapımda yer aldıklarından beklentim yüksekti halbuki. Chennai Express daha eğlenceliydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yoktur. Ben de chennai'i daha çok sevdim. Dilwale için de müzikleri yetti bana :D Kajol'ün güzelliği de bir başkaydı. Ben sıkılmamıştım :/ Ama buna etken SHK'ın hediyesi olduğunu düşündüğüm için olabilir. 2015te doğum günü TT olmuş, ben de hasbelkader görmüştüm. "İyi ki doğdun kral." yazdım sadece. Remi hesabından herkese teşekkürler işte sana hediye diye Dilwale'nin linki paylaşılmış, ben dahil. 5 sene sonra izledim shjgdfhdf.

      Sil
  3. My Name is Khan filmini severek izlemiştim. Diğerlerine de bakarım bir ara. Kalemine sağlık. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🎈🎈🎈Keyifli seyirler şimdiden.

      Sil
  4. Benim Adım Khan her zaman en sevdiğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek çok kişi için haklı olarak favori.👑 İlk sıradakinin romantizmine düşmesem ben de en çok bunu sevecektim :) Teşekkür ederim ✨

      Sil
  5. Dünya'nın Hint filmleri izlemek için çok kısa bir yaşam yeri olduğunu düşünüyorum :D En iyi filmlerinde bile kendimi bir başka işle uğraşırken buluyorum :D Ellerine sağlık, güzel öneriler ama bana göre değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha çok iyi bir bakış açısı😂 Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Harika bir liste hepsi birbirinden güzel filmler :) Sadece son film Dilwale 2015'i izlemedim ona da bakarım. DDLJ efsaneler efsanesi bir filmdir. Şuan izleyen belki sevmez biraz eski diye ama çok başka bir filmdir çok severim. Benim Adım Khan zaten genel olarak en iyi Hint filmlerinden biridir. Veer-Zaara hakkında bir şey hatırlamıyorum :D Jab Tak Hai Jaan filminde aklımda kalan tek şey Shah Rukh'un karizmatik halleri. O filmde ayrı bir karizmatikti :D Chennai Express'de aklımda eğlenceli bir film olarak kalmış. Sevmiştim onu da. Ayrıca Rab Ne Bana Di Jodi filminini de çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ortak beğenilerin olmasına memnun oldum. Dilwale 2015 sonda ollması hasebiyle listeye göre daha sönük kalabilir ama umarım beğenirsin onu da. Shah Rukh'un saçı genelde, yakışıyor olsa da hep aynı mahsun kırmızıgül tarzı jsdhskdf ama ben uzun sevdiğimden Happy New Year'daki halini seçerim, sarı kısım olmasa daha iyi olurdu tabi :D Rab Ne Bana Di Jodi'yi izleyeceğim.

      Sil
  7. saol yaa teşekkürler, izlemediğim filmler var, üç khan ı da severim, hint malezya pakistan filipinler endonezya filmlerini kaçırmam, bu listedekileri de izlerim artık oh iyi oldu, en sevdiğim ise munna bhai film serisi, çok komik yaa :) katrina kaif de severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Sevimdim. Ben de Khanlar dışında filmlere pek bakmıyorum. Munna bhai'ye bakayım. Endonezya filmleri konusunda çok açığım var. Onlara da bakacağım :) Katrina güzel kadın gerçekten. Teşekkür ederim🎈

      Sil
  8. Hiçbir filmini izlemedim desem :D Aklımda her zaman Benim Adım Khan vardı ama olmadı
    bir türlü izleyemedim. Bunu izledikten sonra gelip bu listeye bakacağım yine. :) Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım keyifli vakit geçirirsin izlerken. ✨

      Sil
  9. en sevdiğim filmlerini koymuşsun ben de çok severim içlerinde izlemediklerimde var ama en sevdiğim sanırım Veer Zaara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimizin uyuşması çok güzel. Şu halde izlemediklerini de sevme ihtimalin yüksek. Veer Zaara'da hüzün oranının yüksek olması beni kırıp uzaklaştırıyor :D o yüzden en iyilerden am en sevdiğim değil. Gülmek isterim izlerken :')

      Sil
  10. Benim Adım Khan aklımda olan ama bir türlü izleyemediğim filmlerden, umuyorum yakın zamanda izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle herkes ya onu izlemiş, ya da aklında o var. İlk kategoriye geçerken umarım keyif alırsın :) İyi seyirler.

      Sil
  11. Hint filmlerini izlemeye geç başladığım için Aamir Khan'ı da çok geç fark ettim. Onun dışında bildiğim oyuncular yok. Önerilerine bakacağım. Oyuncuyu ve filmlerini bilmiyorum ama orada burada görmüştüm, yüzü tanıdık geldi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar