Tiny Star En Sevdiğim Bollywood Şarkıları Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

En Sevdiğim Bollywood Şarkıları

 Selamlar!

Bu ayki BCP teması Bollywood idi. Benim son yayın Bollywood olduğundan ve orada listelediğim favori filmlerim dışındakilerden bir karar veremediğimden Hint filmlerinin vazgeçilmezlerinden olan şarkılar aracılığıyla hepsine birden değinmek istedim. Nasıl fikir? 😃 

Hint filmi dedin mi; renk, dans, şarkı, ve uzuuunluk (bu uzunluk için Hintli bir karakter "Batı filmleri hemen bitiyor ama Hint filmleri bilet için verdiğin paraya değiyor." demişti :) 

Listemde bir sıralama yok ve neredeyse bütün şarkıların filmlerini önerebilirim. İzlemek isterseniz fragman falan bakın :) her filmden bir şarkıya indirmek istedim ama beceremedim :D Aktör sırasına göre dizilmiş oldular.

Şimdii listeye geçelim:

💮3 Idiots - Zoobi Doobi 

Bu filmi Türkiye'de izlememek büyük başarı. İzlemediysen sana söylüyorum. Memleketin en ünlü 3 Hint filminden biri. 3ü de Aamir Khan'ın: bu, Ghajini ve Her Çocuk Özeldir.




💮3 İdiots- AaL Izz Well

Filmin ikinci şarkısı. Mühendislik sınıfının banyo sahnesini başa almak istemediğimden ikiye aldım yoksa daha güzel :)



💮Ghajini- Guzarish


💮Fanaa - Mere Haath Mein 

Yanılmıyorsam bu film, şarkılarıyla ödül almıştı. Fanaa, Mevlana'daki Fena fi'llah kavramındaki gibi, aşkta kaybolmak manasında kullanılmış💜


💮Fanaa - Chand Sifarish 

Filme 3. şarkı eklememek için Chanda Chamke'nin de çok güzel olduğunu belirterek geçiyorum.


💮Taare Zameen Par (Her Çocuk Özledir) - Bum Bum Bole 


 

💮Jab Tak Hai Jaan- Ishq Shava  



💮 Jab Tak Hai Jaan - Challa

Filmin Jiya Re şarkısının da güzel olduğunu belirterek geçeyim.



💮Dilwale Dulhania Le Jayenge- Ho Gaya Hai Tujhko 

Bu filmin çok güzel şarkıları var seçim yapmak çok zor. Film kesin öneri zaten. Ama Kajol'ün sesi ile bi derdim var burada :D



💮 Dilwale Dulhania Le Jayenge-Zara Sa Jhoom Loon Main 

Şarkılarda film sahnelerini vererek spoiler vermiş oluyorum ama yapcak bi şey yok. Bu şarkı çok komikti, izleyince anlayabilirsiniz ama filme bi bakın be :) Kajol'in kardaki mini etekli dansı, beni bile oturduğum yerde üşütüyor. Tebrikler Kajol ne diim..



💮 Filmin diğer şarkıları da güzel: Mehndi Laga Ke Rakhna ve ah filmin adını taşıyor bunu eklemem gerekir: 



💮Dilwale - Gerua 

Klipteki renklerin güzelliğine ya. Bu filmden Janam Janam da güzeldir.

💮Bodyguard-Teri Meri Prem Kahani 

Listenin en güzellerinden. Bütün memleket biliyor özellikle teyzeler. Çünkü Kanal 7'de yayınlanan ve karakteri Slman Khan hayranı olması hasebiyle  Bir Garip Aşk dizisinde çalmıştı. Bkn. Arnav & Kushi ilk dans sahnesi
Hint filmi izlerken şarkıları geçmeyin. çok güzel şeyler var böyle. Bu film izlediğim ilk Hint filmiydi. gece millet uyuyor diye şarkı sahnesinde sesi kapatmıştım. MEĞER BUYMUŞ O ŞARKI !!!!!!


💮Aashiqui 2 - Tum Hi Ho 

Bu filmin de şarkıları için ödülü vardı sanırsam


💮Ek Tha Tiger - Saiyaara
 Sevgili Salman Khan ve Katrina Kaif'in İstanbul sahneleriyle favori şarkılarımdan biri:




Ve son olarak bununla bitireyim. Çünkü artık bitirmem gerekiyor:)

💮Ek Villain-Galliyan


Keyfili dinlemeler!.. 

Bu arada listedeki filmleri her zaman izleyebilirsiniz aklınızda olsun :)


BONUS: Awara Hoon

Şarkının Türkçe uyarlamalarını duymuş olabilirsiniz. Duymadıysanız duymanız gerekir. Sadri Alışık (izlemedim ama Avare filmi sanırım bu filmin uyarlaması) ve sürekli dinlediğim İzzet Altınmeşe. Bu performansları da izlemek gerek.











Yorumlar

  1. Çoğu şarkı çok güzel gerçekten. Teri Meri, Saiyaara, Teri Galliyan en sevdiklerim. :) Saiyaara bir hint dizisinde de çalıyordu diye hatırlıyorum, Sensiz Olmaz adı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saiyaara için video bakarken çıktı karşıma. Demek bu yüzdenmiş. Aydınlandım, teşekkür ederim🌞 Saydığın üç şarkı da çok iyi gerçekten. Karşına sevdiklerini çıkardığım için mutluyum🥳

      Sil
  2. Merhaba temamıza uygun yaratıcı bir yazı olmuş, kalemine sağlık. Dinlediğim ilk şarkı da İstanbul sahneli Ek Tha Tiger oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temaya uyuyor ama film kitap dizi demiştik, düzeni bozar mıyım acaba tereddüt etmedim değil. Yorumunu okuduğumda rahatlamıştım. Teşekkür ederim. Ha, dün Salamn Khan'ın Tiger 3 için gene İstanbul'da olduğunu duydum. İstanbul sahneli Salman'ımız bol olacak gibi :)

      Sil
  3. Ay ne çoklar 😂 hepsine bakamadım, daha geniş bir zamanda bakarım. ama 3idiots un şarkılarını biliyorum. Zoobi Doobi çok eğlenceli.

    YanıtlaSil
  4. Hepsini çok çok seviyoruuum :) Ama özellikle Tum Hi Ho şarkısına bayılırım. Adını duymak bile içimi cız ettirir. Yine Aashiqui 2'nin Chahun Main Ya Naa şarkısını da tavsiye ederim o da çok güzeldir :) Harika bir liste olmuş emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini bilmene ve sevmene sevindim. Evet, Chahun Main Ya Naa da çok güzel ama listemin ucu bucağı görünmeyecek gibi olduğundan daha fazla ekleyemedim. :') Teşekkür ederim listeyi genişlettiğin için✨

      Sil
  5. Bir tek bonustaki şarkıdan haberim yok ama o da popülerlik konusunda Türkiye için bir dönemin 3 Aptalıymış sanırım, ben bilmiyorum ama dublajını eskiden koyarlarmış kanallara belki de koydukları uyarlamasıdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay canına hepsine hakim olmana bayıldım. Aynı filmlerden geçmişiz demek! Avare de nazar boncuğu olsun 🧿 Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil
  7. oleey saool, dinlemediklerimi dinlerim, ben de kabir khan filmlerinin müziklerine bayılıyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya, Kabir Khan'dan hiç film eklememişim, üzüldüm :') Teşekkür ederim. Keyifle dinle🎈

      Sil
  8. Normalde dinleyince kulağa güzel geliyor ama anlamlı olmuyor, filmde ya da özel sahnelerde çalınsın efsane oluyor. Bence Bollywood şarkıları çok güzel^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi izlemeyince dinlediğimiz diğer yabancı müziklerden pek farkı yok duygularımızın. Ama izlediğimi bir filse yeniden onu izlemiş gibi hissediyoruz bence. Ölmeden evvel kendi hayatımızın önümüzden akışı klasiği gibi, film akıp gidiyor dinlerken :)

      Sil
  9. Bayağı detaylı bir liste olmuş. Emeğine sağlık. İçlerinde sadece dört tanesini biliyorum. Avare bir klasik zaten. Diğerleri arasında Zoobi Doobi'yi çok sevmiştim. Şarkı çalarken gösterilen görüntüler de çok hoştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unuttuğum ya da daha da uzamasın diye girmediğim filmler var ama listeyi genişletemedim daha fazla :D Filmin Zoobi Doobi'deki kısmını ben de çok seviyorum. Teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar