Tiny Star Karakterler için Seyahat Acentesi Instagram Hesabım Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

Karakterler için Seyahat Acentesi Instagram Hesabım

 Merhaba

İngilizceyi geliştirme meselesi pek çoğumuzun derdi. Benim de Instagram'da yazıştığım birkaç kişi olsa da, pek yeterli gelmiyor. Böyle düşünürken, aklıma İngilizce yayın yapacağım bir hesap açmak geldi. Takipçilerle yorumlarda ve mesajlarda konusabilirdim böylece. Başta @tefrikablog Instagram hesabımdaki paylaşımlarımı İngilizceye çevirecektim (hayal gücü bu kadar :D) Sonra kendi eğlencem için yaptığım basit photoshopları paylaşabileceğimi fark ettim. 

Ortaokuldan beri fangirl olduğumdan sevdiğim insanlarla kendimi photoshopluyordum hep. Son zamanlarda eğlenceli şeyler yapıp WhatsApp Etiketi vs. yapıyordum. 

Anime izleyenler arasında çok yetenekli çizerler olur. Müthiş resimler çiziyorlardı hatta kendi manga bölümlerini çizebiliyorlar. Ben de özenerek bakıyordum çünkü resim yeteneğim 05 falan. Sonra dedim ki aklıma gelen fikirleri çizemiyorum bari shopliim. Olur mu olur yani. 

Tabi insanlara ne istersen yapabilirim deme özgüvenim yok. Basit bir uygulama kullanan bir amatörüm. Düzgünce yapabileceğim en kolay şey karakterleri bir yerlere ışınlamak. Kendimin ve diğer insanların isteğine göre birilerini bir yerlere götürecektim. Gerçek insanlar da olabilirdi ama anime karakterlernde takılı kaldık :D

Işte bu, @tephrika : karakterler için seyahat acentesinin kuruluş hikayesiydi. 

(Güncelleme: bu hesabım kapandı, geçenlerde 0'dan başladım @tephrikaa)

Şimdi yaptığım editleri paylaşacağım. Yeni hesap olduğundan pek beğeni ve istek yok. Etkileşim hemen artsa da şakır şakır gavurca konuşsam 😜 

Ayrıca istek ülkeler geldiğinde fotoğraf ararken ülkeleri geziyorum. Örneğin dünyanın en sevdiğim çayı Sri Lanka'da yetişir ama çay dışında hiçbir şeyini bilmiyormuşum onu fark ettim. 😅

Burada veya hesapta, siz de kimi nerede görmek istediğinizi belirtirseniz zevkle editlerim 🤭💖 

Haliyle yazılar İngilizce. O yüzden Instagram'ın çeviri özelliğini kullanacağım. (Bugün bir içeriğimin kaynak gösterilmeden paylaşıldığını gördüğümden hepsinin altında izinsiz almayın uyarısı var 😂 Bundan sonra üstüne adımı yazacağım unutmazsam:)

 Her neyse,  başlıyoruz:

Vay! Noe bak! Eiffel Kulesi! Biliyordum, gerçek dünya en iyisi! 
(Animede bu Eiffel'i isterken başka bir kule yapılmış yerine)

-Sen canım kardeşim için ayarladigim tatilden memnun musun?
- Harika ama neden benimle gelmek zorundaydın ki....


- Ne güzel bir gün! ne güzel bir nehir! Chuuya, benimle çifte intihar yapmaya ne dersin?
- Neee?! Git kendi başına geber seni aptal! Ayrıca o nehir değil!




Hayırlı Ramazanlar 🌙





Buranın şarabı en iyisi.

Hey! Lanet Dazai! Patronun emirleri için buradayız!








Vee son olarak insanların storylerinde paylaşmaları beni çok mutlu ettiğinden onu da ekleyeceğim:


Okuyup baktığınız için teşekkür ederim. Benim için çok eğlenceli bir şey çünkü 

Istek editleriniz olursa acentemiz emrinize amade 🤭

Örneğin, ilk istek Duygu'dan geldi💖 Ben de ona Konya'daki Japon Parkının kuruluş hikayesini sunuyorum 🌝


Hoşçakalın ❣️

 



Yorumlar

  1. Çok keyifliymiş bunlar. Özellikle Levi'ye bayıldım, her zaman karizmatik mi olur insan. 😆 İstek isteyeyim o zaman. Bir karizmatik Uchiha Madara görmek isterdim. 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 🌼
      Editleyip yazının sonuna ekledim hemen💕 Hikaye konusunda bir isteğin olmadığı için hoşuna gideceğini düşündüğüm bir yere ışınladım:) Hayatına falan baktım biraz, izlemedigimden, umarım Madara'ya ters düşmemiştir :D Görüşlerini heyecanla bekliyorum 🤭

      Sil
    2. Ahaha çok iyi olmuş Madara, bayıldım. Adam barış için yaşıyor tabi, iyi oldu Konya'ya geldiği. 😆😆 Eline sağlık. 😀

      Sil
    3. Çok sevindim beğenmene ve hikayesiyle çelişmemesine. Madara da memleketime uğramadı demezsin artık 🤭 teşekkürler 🌸

      Sil
  2. Konudan bağımsız belki de biraz(!) cıvık bir şey yazacağım ama, sen 'kimi nerede görmek istediğinizi belirtirseniz' diye yazınca benim aklımda direkt 'seni yanımda görmek istiyorum' gibisinden bir cümle belirdi ya of ahahahshjdh 😂😂 Aah ah, tüm bunların hepsi gece gündüz demeden devirdiğim şapşal romantik seriler yüzünden galiba 😝😅
    Bu arada harika bir fikir olmuş, hesabım olsaydi mutlaka takip ederdim, inşallah nice nice takipçilere 🥳💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaah, evet, aslında biraz da oradan çıktı bu. Kendimi sevdiğim kişilerle shopluyordum. Sonra dedim, "Ben bayağı ilerlemişim ya. Dur kendimi kaldırıp herkesle paylaşayım :D İlerledikçe daha iyi yapmaya başlıyorum. Biraz daha yapiim de favorilerim diye bi yazı yazayım şuraya. Komik olsun istiyordum da da duygusal bir şeyler de çıktı bakalım nereye evrilir:D
      Teşekkür ederim <3<3<3

      Sil
    2. Ha, bugün itibarıyla 43 takipçim var :D

      Sil
    3. Bu arada ben bir ara bir mail göndermiştim kutunuza düşmedi mi acaba :)
      Müsait değilseniz tabiki sorun yok ama belki de hiç ulaşmamıştır diye meraklandim 🤔

      Sil
    4. Ah ne kadar da çevrimdışı bir bloggerım böyle😭😭Çok üzgünüm. Maile bakıyorum şimdi. Teşekkür ederim 💕💕💕💕🌿

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar