Tiny Star The Oath of Love (2022) - Çin Dizisi - Yorum Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

The Oath of Love (2022) - Çin Dizisi - Yorum

Merhabaa!

Bloglardaki hareketliliği arttırmak için aylık tema belirleyip bu temada yazılar yazıyoruz. Etkinliğimizin adı: Blogları Canlandırma Projesi. Mart ayı BCP temamız Tıptı, tıp bayramı vesilesiyle. Ben de başlamadan en sevdiğim doktor karakterlerin listesini paylaşayım: 

(Arkın gerçekte doktor; Reid psikolog)
Sizin favori doktorunuz kim?

Neyse, bu ayki tema demek oluyordu ki bir sürü yakışıklı doktor göreceğiz! Çünkü eğlence sektöründe çirkin doktor başrol olmaz :D Ben de şöyle bi' düşünüp kendimce en yakışıklı doktoru seçtim: Xiao Zhan! 😅

Bi yerinde kız, evrendeki en yakışıklı adam olduğunu söyledi. O da onayladı. Sonra kız peki ya ben? deyince bu, şaka yollu biraz düşünmem lazım cevabını verdi. Adam haklı ve kanıtlayabilir. Listelerde birinci çıkıyor reiz :D Arkalarındaki ordu'ya rağmen BTS üyelerini geçip de birinci oluyo ya, gözüme fena giriyo bu :D Tabi onların da bunu geçtiği listeler vardır heralde. Ama bana göre, şu an, en azından Uzakdoğu'yla sınırlandırırsam number 1 Xiao Zhan (güzellik bakımından, yoksa daha çok sevdiğim isimler var).

Tür: Romantik, Gençlik, Dram, Müzik

My Drama List: 8.5

IMDb: 8.8 (Bunu beklemiyordum.)

Ülke: Çin

Özet:

 Lin Zhixiao'nun tüm dünyası mezuniyetten hemen önce alt üst olur. Babasına kanser teşhisi konulduktan sonra hastaneye kaldırılır ve bu da ona önemli bir iş fırsatından vazgeçmekten başka seçenek bırakmaz. O ve erkek arkadaşı da ayrılır. Geleceğe dair tüm umutları ve hayalleri bir anda yok olur. Bu sırada, babasının özel doktoru Gu Wei, Lin Zhixiao'nun hayatına girer. Aşk, bakmadığın zaman sana doğru sürünme eğilimindedir. Daha önce incinmiş iki insan yavaş yavaş birbirini tanır ve aşık olur. Şüpheler yaşarlar ve tümseklere çarparlar, yanlış anlamalar ve zorlu zamanlar yaşarlar, ancak aşık olma sürecinde birbirleri için yaratılmış olduklarını anlarlar.
Oyuncular:

Şimdi diziye geçeceğim ama oyuncusu için izlediğim dizi-filmler pek tatmin etmiyor. Bu da birkaç senedir çıkmasını bekliyor olmama rağmen pek kendine çekmedi. Ya da bu süreçte gözümde çok büyüttüm. Bu, muhtemelen 10 bölümlük, hızla gelişen Japon dizilerine aşina olduğum içindi. 32 bölüme yaydıkları hikayeyi, Japonlar on bölümde kesin hallederdi. Bu yüzden aheste aheste ilerliyormuş gibi hissettim. Kanal You Tube'a yüklüyor ingilizce altyazılı ama 7-8 dakikada bir reklam veriyor :/ Uzakdoğu dizilerinin düştüğü ilk sitelerden biri olan Dramacool'dan tamamladım bu yüzden. Türkçede şu an 29 bölüm var. 

Dizi 2019'da çekildi. Ancak yayınlanması bu seneyi buldu. Xiao dizilerine mi özel bu bilmiyorum, hep geç yayınlanıyorlar. Dizide de "2019'dayız." repliği geçiyordu, planlı değil demek ki.  Yalnız, üç sene bekletip iki haftada vermişler 32 bölümü. Kanal 7'nin günlük dizileri muamelesinde bulunmuşlar :D My Drama List'te yazan bilgiler doğruysa eğer günde iki bölüm vererek haftanın her günü yayınlamışlar ve Mart 15-31 arasında bitmiş yayını. You Tube kanalında daha yavaş yükleniyor bu yüzden sitelerden izlemek daha mantıklı.

Kızın durumu özette yazmış. Doktorluk meselesine gelecek olursak. Xiao genç olmasına rağmen çok başarılı olan o doktor. Ama hocasının ameliyatından sonra işler ters gitmiş ve adam ölmüş. Bunun suçu değil ama ameliyat falan yapamaz olmuş o zamandan beri. Gel şu ameliyatı yap, dediklerine de diyor ki:

Kızımız da babasının ameliyatı için peşinde koşturuyor, ikna edecek mi etmeyecek mi onu izliyoruz başlarda.

Ama benim en ayar olduğum kısım hasta yakınları. Bizde doktor dedin mi düğmelerimizi ilikleriz. Bunlar çok sinir bozucuydu. Bir hasta veya yakını doktoru bu şekilde rahatsız edebilir mi bilemiyorum. Sağlık personeline şiddet sahnesi vardı, bu bizim memlekete benziyor maalesef :/

Adam ameliyattan kaçmış tee hava alanına. Doktor yollara düşmüş bunu arıyor. Neden? Onun gözetimindeki bir hastaymış. Yemesinler bizi ya :D  Dizi işte, fazla uçmuşlar. 

Ana ve yardımcı oyuncular güzeldi gene. 

Şimdi tipik bir sayısalcı-sözelci ilişkisi repliği veriyorum:

-Ağlama. Ağladığın zaman ruh hali değişimlerin olur bu da tansiyonunu yükseltebilir. Bence ağlamamalısın.

 -Ne diyorsun? Dediklerinden hiçbir şey anlamıyorum. 

-Anlarsın ya, tansiyonun yükseldiği için kızardın ve vücudun seğiriyor ve... Yüzün kötüleşiyor. Bu.... çok korkutucu. 

-Hala bir insan mısın? İnsanları nasıl bu şekilde teselli edebilirsin? Ağlıyorum ve bana çirkin dedin. Çirkin olduğumu düşünüyorsan beni teselli etmek zorunda değilsin.

-B-Ben...şey....

Dizi biraz atıştırmalık, ay canım biraz romantik drama çekti dediğinizde izlenecek bir şey. Ben uzun zamandır pembe dizi izlememiştim ve drama istediğimden değil Xiao istediğimden atladım o yüzden çok durağan geldi. Ama genel olarak sevdim. Puanları da yüksek zaten (Xiao fanları nötr yaklaşmamış olabilir tabi :)

İzlediğim 2. Çin dizisi, iki de anime var üçü Xiao ile bağlantılı 😂 


Daha vurdulu kırdılı, tarihi, savaş, dövüş, entrika, aşk ne ararsan var diye sevdiğim ve önerebilecegim Çin dizisi müthiş oyuncu kadrosuyla The Wolf'tur. Yorumlamıştım onu: Bakınız!

Bye





Yorumlar

  1. Keyifle okudum yazını. Favori doktorum Tenma reis tabi ki. 😎😆 Dizilerde ise Doctor Stranger'da oynayan Lee Jong Suk bence en yakışıklı doktor. :)) Cüneyt Arkın repliği güldürdü, tam uymuş anlattığın konuya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🌼Tenma mükemmel ya💞
      Dr. Stranger'ı izlemedim. Baktım oyuncuya şimdi, eveeet, gideri var :)) Hak verdim. Cüneyt Arkın repliği diziyi izlerken aklıma geliyordu her yapamam edemem sahnesinde, paylaşmış bulundum.🙈
      Teşekkür ederim, her yazimdaki ilgin alakan için 💕💚

      Sil
  2. Spencer Reid :D Konuşma tarzı başkasında fazlasıyla kibirli görünebilir ama ben Spencer a yakıştırıyorum. :) Dizi fazla uzunmuş. Alıştık 12-16 bölümlük dizilere. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kibirli görmüyorum. Reid, o konuşma tarzıyla var 💞 evet, kısa dizi izleye izleye uzunlara bakamaz olduk :)
      Teşekkür ederim 🌼

      Sil
  3. Diziyi hiç bilmiyorum ama yazıda çok eğlendim :)) Ben de bir tane Çin dizisi izlemiştim ve o da aynı bu şekilde sayı olarak fazla bölümlüydü ama bölümler çok kısa bir zaman diliminde tak tak yayınlanmıştı, şaşırmıştım. Tercih edilen bu herhalde ama çok ilginç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlendiysen ne mutlu bana! Ben de ilk izlediğim Çin dizisinde şaşırmıştım hemen tüm bölümleri vermelerine. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  4. Dizi güzele benziyor yalan yok, sen de çok güzel yazmışsın ama çok uzun o yüzden yakın vakitte izleyebileceğimi sanmıyorum ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin dizilerinin uzun olması benim için de geciktirici ya da hiç izletmeyici bir sebep. O yüzden anlıyorum :) Yorum için çok teşekkürler 💕🌻

      Sil
  5. çok şeker anlatmışsın yine. sölediklerinde haklısın, yakışıklılık. dizi yani kaçırılmazlardan değil herhaldesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😻🤍 Yakışıklılık önemli mesele tabi 🌝 Dizi güzel ama kimseyi izle diye sık boğaz etmem, o kadar güvenmiyorum kendisine 😂

      Sil
  6. Merhaba!
    Listelerde birinci olanın bu beyefendi olduğunu bilmiyordum, ilk defa görüyorum sanırım kendisini de. Konusu fena durmuyor aslında ama bölüm sayısı fazlaymış. Kore dışında yalnızca birkaç Çin dizisi izledim şu ana kadar. Onlar da keyifli olsalar da senaryo derinliği bakımından çook geride geldiler bana. Bir ara başka dizilere de şans vermek istiyorum aslında. Varsa gizem türünde Çin dizisi önerin, çok mutlu olurum:)
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de Çin dizisi deneyimim bir elin parmağını geçmiyor maalesef. Favorim burada da belirttiğim üzere The Wolf ama gizem türünde değil :// Tarihi, aksiyon, macera, dram, az buçuk Romantik.
      Teşekkür ederim 🌼💕

      Sil
  7. Doktor denildiği anda aklıma House geliyor. İzlediğim ilk yabancı dizilerden biriydi. Çok sevmiştim. Gerçi ben genel olarak hastane dizilerini seviyorum. Entrikasını ve ilginç olayları çok oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemedim ama afişine bakıp hatırladıktan sonra bizdeki Hekimoğlu'nun ondan uyarlandığını fark ettim. İlklerin yeri ayrı tabi <3 Ben birkaç tane dışında pek hastane dizisi izlememişim :) Teşekkür ederim.

      Sil
  8. Bütün timeline bu diziyle coştu bu aralar maşallah Çince ile barışamadığımiçin izleyemesem de önüme düşen bütün görselleriyle aşk yaşıyorum Xiao Zhan beylerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha hadi ya! Ama olur tabi adam fazla popüler. En olmadı sesini kısıp izlersin :D Bu ayrıca kendisnin ilk modern dizisi olabilir. Gerçi ben uzun saçlı, antik Çinli hallerine bayılıyorum ya, neyse :))

      Sil
  9. diziyi bilmiyorum duymamıştım ama eğlenceli anlatmışsın ilginç görünüyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah eğlenceli gelmişse ne mutlu bana 🎡🥳

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar