Tiny Star Ay ben blogger oldum galiba :D Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

Ay ben blogger oldum galiba :D

    Merhaba!

    Birkaç sene önce aklımda ya da defterimde duracağına yazayım bir bloğa belki okuyan olur, diye açtım burayı. Ayda yılda bir yayın yapıp gidiyordum :D Sonra Blogları Canlandırma Projesini duydum ve katıldım. Gerçekten canlandırdı bloğumu 😅 Başka bloglar tanıdım; onlar beni tanıdı derken az buçuk söktüm bu işi. Her ay bir yayın yapacak kadar ilerledim, küçümsemeyin ha, bu da bir başarı :D

    Neyse, ilk defa bir blogger arkadaştan hediye aldım geçen. Sevgili Duygu Emanet gönderdi ❤️Gerçekten bu topluluğun bir üyesi olduğumu hissettim🤧❤️ Hediyeler çok şeker ve güzeldi ama bu aidiyet hissi beni gerçekten mutlu etti. Teşekkür ederim Duygu’nun Mekanı’nın sahibesi 💕

    Sonuç olarak buralarda daha aktif olmak istiyorum. Duayen bloggerlar olarak tavsiyeleriniz nedir, duymak isterim : )

    Bunun şevkiyle Duygu’nun çıkardığı ilk kitabı için hazırladığım fanartlardan ikisini ekliim gerisini kitabi Şifacının Kalbi'nin yorum yazısına ilave edeyim 🥳 Burada Duygu'nun sevdiği karakterler Duygu'nun kitabını okuyor. Eh editör olunca benim hediyem de bu editler oldu 😂





Yorumlar

  1. Kakashi hediye alıp Kakashi hediye etmek 💅🏻😂

    YanıtlaSil
  2. Yaa çok tatlısın. Seni iyiki tanıdım, aynı kafadan olunca iyi anlaşıyoruz. 😀 Senin hediyelerine bayıldım. Kakashi kırmızı çizgimiz. 😄😎 Burada seni daha fazla gördüğüme memnunum. Bence anime kitap tanıtımları yapabilirsin hep. 🥰🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim. Evet ben de iyi ki tanıdım seni ve diğer blogger arkadaşları. Biz özellikle aynı kafadan olunca dediğin gibi, çok mutluluk verici bir arkadaşlık oldu.
      O halde tanıtımlara devam 🥳🥳💕💕💕💕

      Sil
  3. Önemli olan bir şekilde yazmak. Aydan aya olsa da. Devam yazmaya :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı bişey yapmışsın yaaa kitapla ilgili. bloguna gircen yazcan ve okuycan ve keyif alcan yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gircem, yazcam ve okuycam ve keyif alcam yaniii. Çok iyi özet ya. Müthiş 😍😍 Yapcaz bu sporu hehe. Tenkyuuuuuu🌸

      Sil
  5. Merhaba, blogunuz hayırlı olsun, ne kadar iyi yapmışsınız, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Hediyeler pek ince düşünülmüş yalnız, yok kıskanmadım ya. :) Eski bir blogger olarak benim hiçbir tavsiyem yok valla içinden geldiği gibi yaz yeter, biz gelir okuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe tenkyuu 🙈 tamam istediğim gibi yazcam 😂 Eyvallah 💅🏻

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar