Tiny Star Hayvana Dönüşen Anime Karakterleri Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Leylaklar açmış gördün mü? I BCP Nisan

 Merhaba! Böyle bir başlık atarak başladığım yazıyı leylaklar solmaya yüz tutarken paylaştığım için üzgünüm :') Aslında bayram haftasında İstanbul'da ve Konya'da izleyip fotoğrafladığım bütün çiçekleri paylaşmak istemiştim. Ama birbirinden güzel çiçekler galerimi doldurduğu için kısıtlama yapamadım ve niyet ettim bu baharın bütün çiçeklerini paylaşmaya 💐🌸🏵🌹🌺🌻🌼🌷☘🌱🌳 Blogları Canlandırma Projesi'nin bu ayki teması " Bilimkurgu, Fantastik, Fantazi, Doğa ve Bahar"dı. Ben doğa-bahar üzerine bir şeydense baharın kendisinden söz etmeyi, daha doğrusu baharın kendisini izlemeyi seçtim :)  Telefon kameram profesyonel değil ama kalitesi ve rüzgar izin verdiği kadarıyla çektik bir şeyler :)  Fotoğraflara bakarken arkada şu şarkının çalmasını tavsiye ederim: Ezginin Günlüğü - Hişt Konya'da kaldırımlarda ve arsalarda gördüğüm mini mini gelincikler Konya Kyoto Japon Parkı'na giden yol. O yolun kaldırımına dökülen sakuralar Parkın ön duvarını örten bambular P

Hayvana Dönüşen Anime Karakterleri

 Konnichiwa! 

BCP ayının Kasım ayı teması Çocuklar, Hayvanlar ve Bilim Kurguydu. Ben de başlıktaki konuyu seçtim :D Bence eğlenceli bir liste oldu. Anime izlemiyorsanız sadece tiplerine bakıp en yakışıklı, şeker olanı söyleyin yeter -kız koymadım listeye- hehehe.

Bu başlığı attığımda aklımdaki tek karakter Tomoe'ydi. Ama şununla başlayalım:

Ruhların Kaçışı - Haku

Haku geçmişine dair pek bir şey hatırlamayan biri. Büyücülük öğrenmek için kötü bir büyücü olan Yubaba'nın yanına gelmiş, ona hizmet ediyor.


Kamisama Kiss - Tomoe

Bilirsiniz Uzakdoğu'da insana dönüşebilen olağanüstü yetenekli tilkiler vardır, Japoncası "Kitsune", bu arkadaş da bir kitsune. Kendisi insanlardan nefret eden vahşi bir tilkiydi, sonra bir şekilde bir insan kıza aşık olup iyi tarafa geçmiş 600 sene önce. Ama hala insanlardan pek haz etmiyor, ukala, kaba. Önemsediği tek şey bir şekilde hizmetçisi olduğu tanrısı ve tapınağı, sonra esas kızı da sevip önemsiyor tabi.

Kamisama Kiss demişken burada şeker iki kişi daha var onları da vereyim hemen. Anime de top 10 listemde. Tavsiye ederim hehe

Kamisama Kiss - Kurama
Bu arkadaş da bir karga. Kargaların yaşadığı Kurama Dağı'ndan kaçıp dünyaya inmiş. Kara Kanatlı Melek lakabıyla popüler bir şarkıcı olmuş. Konserlerde uçuyor falan :D Eğlenceli, kibirli, kötü ama iyi 

Kamisama Kiss - Mizuki

Bu arkadaş da bir tanrının hizmetçisi olan beyaz bir yılan. Sevimli, nazik, şeker bir şey.


Haydeee, şimdi bütün laralterlerin hayvana dönüştüğü bir animeye geldik: Fruits Basket. Aslında bu haftanın konusu olabilirmiş :D Bu animede Zodiac takvimindeki hayvanlara dayanan bir hikaye var ve her biri, karşı cins bir sıradan insana dönüşünce hayvan formlarına dönüşüyorlar. Ve oldukları hayvanlarla iletişim kurabiliyorlar. Sevdiklerimi vereyim hepsine yetişemeyiz:


 Fruits Basket - Kyo - Kedi 
(Fare kandırdığı için takvime giremeyen bahtsız hayvan)

Yuki - Fare 

Ayame - Yılan 
(Çok eğlenceli ve şeker, bu animeden en sevdiğim karakter bu olabilir)


Haru - Öküz 
Başka iyi karakterler de var da uzatmayayım. 

Fumetsu no Anata E - Fushi
Bu karakterin nesneleri ve ölen canlıları kopyalama yeteneği olduğu için birkaç hayvana ve insana dönüşebiliyor. Hayvan olarak repertuarında ayı, köpek ve köstebek var.


Bungo Stray Dogs: Atsushi
Arkadaşımız bir kaplana dönüşebiliyor. Kaplanın yenilenme yeteneği falan var, yaralanınca düzeliyor hemen falan:

Bonus: BSD animesi için yazdığım hayran kurgusunda manganın yazarı Asagiri Kafka'yı hamam böceğine dönüşme yeteneğine sahip bir haşere olarak yazmıştım hehehehe. Kafka'nın adını almasaymış canım banane :D


Benden şimdilik bu kadar. Sizin bildiğiniz ve sevdiğiniz başka hangi karakterler hayvana dönüşebiliyor?








Yorumlar

  1. Animelerde bu tarz dönüşümler çok fazla. Sanırım kültürlerinden ve efsanelerinden ileri geliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Adamlar doğaya tapacak kadar önem veriyorlar 🙊😂 Bize de izleyecek keyifli şeyler çıkıyor 🐥

      Sil
  2. Ruhların kaçışı kültürel göndermeleri çok olan bir anime, izledikten sonra baya bir okuma yapmıştım. Kamisama Kiss eğlenceli ve hoş, bu sene izleyip beğenmiştim. Diğerlerini bilmiyorum ama keyifli görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla, az buçuk anlıyorum ama yetmez. Ben o okumaları yapmadım ama yakın zamanda bir tez çıktı Ghibli filmleri üzerine, Konya'dan. Onu okuyacağım, aydınlanırım ben de :)
      Kamisama Kiss ilk izlediğim 2 animeden biriydi ve iyiydi o yüzden çok çok seviyorum.
      Teşekkür ederim 🐥

      Sil
  3. Ne hoş bir yazı yazmış, animeleri seven biri olarak hoşuma gitti. Kamisama Kiss'i henüz izlemedim, tatlıymış ana karakter. 😊🌺 Diğerleri de tatlı görünüyor. Bsd Atsushi'yi severiz. Fushi de iyi karakterdi. 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kamisamacım benim Ölüm Defteri'yle birlikte ilk animemdi ve bütün karakterleri sevdim tek biri hariç. Uzun süre kalbimde sadece bu iki animeden karakterlere yer vardı o yüzden bağımız çok güçlü hehe.
      Sushi'yi benim sayemde sen; Fushi'yi senin sayende ben izledik yuppiieeee <3

      Sil
  4. Kasimasa Kiss izlediğim sayılı animelerden birisi. :) Fruits Basket ilgimi çekti, bakayım. Haku da iyidir hoştur ama filmi izleyeli uzun zaman oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Haku'yu izleyeli uzun zaman oldu ama çok sevimliler o yüzden telefon kılıfımda Haku ve Chihiro var, izlediğim başka animeler için de ayarlasam da hep bunları taşımak istiyorum yanımda :)
      Kamisama evet izlediğim ilk iki animeden biriydi, onunla başladığım için mutluyum. Fruits Basket Kamisama kadar beni bağlamamıştı belki sıkışık bir zamanda izlemeye çalıştığım içindir ama Kamisa'yı çok daha sevmiştim.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bayıldığım animeleri sıralamışsın resmen :D Japon dünyasının bu uçuk kafasını seviyorum en çok, anlam yükleyip dünyalar arası geçiş yaparken saçmalamaktan asla korkmadan öyle özgün ve çılgın şeyler üretiyorlar ki <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay vallahi öyle! Ben de bayılıyorum buna en çok Gintama'da görüyorum bu çılgınlığı çünkü absürt komedi hehehe ama her yapımda okunuyor bu ruh, bayılıyorum ben de <3

      Sil
  6. Anime çok izlemiyorum ve dürüst olmak gerekirse buradaki hiçbir karakteri de bilmiyorum :) Fakat oldukça ilginç bir konsept. Genelde oyun fazla oynadığım için oralarda görürüm böyle karakterler :D Paylaşım için teşekkürler, yeni bir anime izleyebilirim sayende!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler!
      Ben de oyun oynamıyorum, iki otame oyunu oynamıştım o kadar, tekrar oynamak istiyorum :)

      Sil
  7. hoş yazı saool :) çok vardır herhalde şimdi aklıma gelmeyen karakter :) en sevdiğim ise tabiside gumihooo amaa izlemediysen şunu izleseneee :) boyalı ten 2: diriliş (painted skin: resurrection :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gumiho'nun şarkılarını severek dinledim ama izlemedim belki romantizm istersem gelecekte izlerim ama bu durumlarda hep çizgi roman okuyorum çünkü romantik yapımların yavaş akması, duyguları yüzünden itiraf edememeleri, bu tür sahnelerde seslerinin çekinik ve mıymıntı çıkması derken sabredemiyorum :D çizgi roman olunca okuma hızımı etkilemiyor xd
      Beni memnun etmek için ne kadar da çok şey lazım :D
      Çin tarihi fantastik yapımlarına gelince: Severim ama grafikler iyi olup sırıtmayacak, kung fu ayağıyla saçma sapan uçup sıçramayacaklar vs. :D Ama hikaye iyiyse bunu göz ardı edebilirim. Edemeyeceğim şey lanetlerin karanlık dünyaları. Hafakanlar basıyor beni o dünyaya girdiğimde, bunda da öyle hissettim fragmanda. Ama önerdiğine göre bakmak istiyorum ve kadının bedeninin kontrolünü nasıl eline aldığını merak ediyorum hehe.
      Tenkyuuuu!

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar