Tiny Star CANİNİN SONU ÖLÜM Webtoon Tanıtımı ve Yorumu - BCP Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Leylaklar açmış gördün mü? I BCP Nisan

 Merhaba! Böyle bir başlık atarak başladığım yazıyı leylaklar solmaya yüz tutarken paylaştığım için üzgünüm :') Aslında bayram haftasında İstanbul'da ve Konya'da izleyip fotoğrafladığım bütün çiçekleri paylaşmak istemiştim. Ama birbirinden güzel çiçekler galerimi doldurduğu için kısıtlama yapamadım ve niyet ettim bu baharın bütün çiçeklerini paylaşmaya 💐🌸🏵🌹🌺🌻🌼🌷☘🌱🌳 Blogları Canlandırma Projesi'nin bu ayki teması " Bilimkurgu, Fantastik, Fantazi, Doğa ve Bahar"dı. Ben doğa-bahar üzerine bir şeydense baharın kendisinden söz etmeyi, daha doğrusu baharın kendisini izlemeyi seçtim :)  Telefon kameram profesyonel değil ama kalitesi ve rüzgar izin verdiği kadarıyla çektik bir şeyler :)  Fotoğraflara bakarken arkada şu şarkının çalmasını tavsiye ederim: Ezginin Günlüğü - Hişt Konya'da kaldırımlarda ve arsalarda gördüğüm mini mini gelincikler Konya Kyoto Japon Parkı'na giden yol. O yolun kaldırımına dökülen sakuralar Parkın ön duvarını örten bambular P

CANİNİN SONU ÖLÜM Webtoon Tanıtımı ve Yorumu - BCP

 


Merhaba, 

Bugün kısa yazmayı umut ediyorum 😂 çünkü bu sadece çıkmak üzere olan bir kitabın tanıtım yazısı. 

BCP'nin geçen senenin son ay teması yeni çıkan eserlerdi. Ben de kendisini olmasa da haberini geçen sene duyduğumuz bu kitapla geldim. 

Athica yayınları en sevdiğim webtoon/manhwa/Kore çizgi romanını basma kararı verdi! Yuppiieeee!

Geçen sene manhwa basmaya başladıklarında istikrarlı olarak bu manhwayi basın diye yalvarmaya giderdim paylaşım yorumlarına ve neyse ki yalnız değildim. Yazan diğer arkadaşlarla birlikte başardık! 🥳 Allah'ın Korelilerin diplomasi politikası olarak yaydığı bir şeyin başarısına ne kadar da seviniyorum ahahsh ama napiim güzel. 

Bunu daha önce şurada yazmıştım o yüzden hatırlayabilirsiniz :) Şimdi bakalım.

Caninin Sonu Ölüm adlı webtoonumuzun ingilizce ismi iki tane:

Death is the Only Ending for the Villainess

Villainess are Destined to Die

Genellikle Ortaçağ Avrupa dünyasında geçen bir hikayeyi okuduktan sonra içine reankarne olan weebtoongillerden biri bu. Buradaki şey bir kitap değil mobil flört oyunu. 5 tane erkek karakter var. Hedef birini kendine %100 aşık edip itiraf almak böylece oyun bitiyor. Erkek karakterler:

Callisto Regulus: Cani veliaht prens

Derrick Eckhart: Oyun karakterinin büyük abisi, dükün veliahtı 

Roland Eckhart: Oyun karakterinin küçük abisi 

Eclis: Köle bir şövalye

Vinter Bernandi: Sihirbazlığını gizleyen bir Dük

Kızımız kolay modda oynamaya başlıyor telefonla: Dükün çocukken kaybolmuş kızı olarak bulunup konağa geri geliyor. Bu kaybolunca dük, sırf buna benziyor diye zavallı bir kızı evlat edinmiş, adı Penelope. Kötü karakterimiz bu, onu zehirlemeye çalışıyor falan. Ama neyse ki karakterimiz diğerlerine, ben senin babanım, dese bile inanıyorlar. Penelope'dan kurtulup çok rahat mutlu sonlara ulaşıyor her karakter için. Sonra çok sıkıcı buluyor bu kolaylığı ve zora geçiyor. Dıdıdıdııın zor modda karakterimiz Penelope oluyor. Yani kötü karakter. Bu gerçek evlat bulunmadan birkaç ay öncesinden başlıyor olaylar ama Penelope ağzını bile açsa her önüne gelen karakter öldürüyor bunu. Bütün gece uyumadan oynuyor ama hep ölüyor hep ölüyor. Kolay modla alakası bile yok. Sonra yorgun düşüp uyuyor ve uyandığında kendini oyunun içine reankarne olmuş olarak buluyor. Ölmeye mahkum Penelope olarak hayatta kalabilecek ki bakalım? 

Oyundan çıkabilmek için herkesin suyuna gidip beğeni yuzdelerini arttırmaya çalışıyor falan ama gerçek kız için sevgi orani %30 ile başlarken Penelope için eksiler bile var. Zor, çok zor. Bakalım 🦊

Neyse, webtoon devam ediyor. Ben hikayenin çeyreğine geldiği sırada okumuştum ve hemen romanına geçip bitirdim baya sarmıştı. Romanını okuduğum tek webtoon bu. Çok okudum ama başka da bu çabaya değen yok açıkçası. Şimdi üçte ikisi bitti webtoonun sanırım. 

Veliaht prens Callisto favori karakterim (karakter çizimi olarak en çirkini olsa da 🤧) ve Penelope'un onunla mutlu sona ulaşmasını istiyorum 💕 Sonra Vinter ve Eclis'i de sevdim ama çok üzüldüğüm karkaterler var ಥ⁠‿⁠ಥ 

Tip olarak da Derrick en yakışıklısı sonra Eclis ve Vinter bence 💕 

Okuduysanız sizin favoriniz kim? Ya da tiplerine bakınca en çok kimi beğendiniz 😘

Sevgiler! 

Yorumlar

  1. Gözün aydın.😃 Yazını keyifle okudum, animesi olsa da izlesek. Kız için kötü olmuş zor moda geçmek, kendi kaşınmış. 😅
    Kızın saçları çok güzelmiş. Castillo çok sinsi görünüyor, sevemedim. Beyaz saçlı hoş görünüyor. Gojo'dan sonra beyaz saçlılara taktım tabii. 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayyy tenkyuuu! Evet Callisto çok sinsi görünebilir ama hiç sinsiliğini görmedik. Açık saçık yapıyor kelle alıyor savaşıyor falan 🤪
      Eh tabi telefonda oyun oynarken rahat tabi. Kolay mod bı de çok kolay olunca:)
      Esas kızın saçları toz pembe, onu daha çok sevdim ama bu karakteri daha çok sevdiğim için hayran kurgusunda bunu kullandım.
      Vinter gerçekten çok çok iyi ve kibar. Tam iyi çocuk, gerçi en yaşlıları o ama iyi, olgun kişilikte bir adam. Tek bir hatası oldu hikaye boyunca, tam bir melek 💙

      Sil
    2. Vay Vinter tam sevdiğim kişilikte biri o zaman. Görünüşünden de belli zaten. Onu seçsin kız. 😃😃😎

      Sil
    3. Aynen. Mantıklı seçim 💕 ama ben düşmandan aşka hikayeleri severim.

      Sil
  2. Çok fazla reenkarne teması görüyorum webtoonlarda. Keyifle sonuna kadar devam edebildiğim birkaç tane oldu. Bu epey ilgi çekici. Mutlaka bir bakacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu türde çok var ve buna bayılıyorum. Bir kitabın veya tarihin içine girip olaylara bir şekilde müdahil olma veya değiştirme hikayeleri çok hoşuma gidiyor.
      Keyifli okumalar 🥳 umarım en az benim kadar seversiniz ✨🥳

      Sil
  3. Kardeşim ve senin paylaşımlarını gördükçe webtoon alemine dalmak istiyorum ama asla yetişemiyorum yahu! :D çok güzel anlatmışsın, fırsatım olursa bakacağım bu webtoona :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayyy! Hehe herkesi dibe çekiyorum :D Fırsatın olur da okursan iyi eğlenceler dilerim. Kolaylar gelsin 💜

      Sil
  4. Profil resmimdeki kızın bu kız olduğunu unutmuşum, umarım fark edilmiştir :D

    YanıtlaSil
  5. peki çıkınca alayıms mağdemsiğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore hükümeti ve atchica'ya çalışıyormuş gibi hissettim. Bir basılmış webtoon okuma tecrübeme dayanarak, adı uzerinde web cartoonlarının webden okunması taraftarıyım. Ama bunu alacağım tabi sevdiğim karakterleri görmek için hehe

      Sil
  6. Güzel tanıtım olmuş ellerine sağlık. Anime, manga dünyasıyla yeniden barışabildğim günler geldiğinde kapını çalacağım yeniden

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar