Tiny Star Leylaklar açmış gördün mü? I BCP Nisan Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

Leylaklar açmış gördün mü? I BCP Nisan

 Merhaba!

Böyle bir başlık atarak başladığım yazıyı leylaklar solmaya yüz tutarken paylaştığım için üzgünüm :')

Aslında bayram haftasında İstanbul'da ve Konya'da izleyip fotoğrafladığım bütün çiçekleri paylaşmak istemiştim. Ama birbirinden güzel çiçekler galerimi doldurduğu için kısıtlama yapamadım ve niyet ettim bu baharın bütün çiçeklerini paylaşmaya 💐🌸🏵🌹🌺🌻🌼🌷☘🌱🌳

Blogları Canlandırma Projesi'nin bu ayki teması " Bilimkurgu, Fantastik, Fantazi, Doğa ve Bahar"dı. Ben doğa-bahar üzerine bir şeydense baharın kendisinden söz etmeyi, daha doğrusu baharın kendisini izlemeyi seçtim :) 

Telefon kameram profesyonel değil ama kalitesi ve rüzgar izin verdiği kadarıyla çektik bir şeyler :) 

Fotoğraflara bakarken arkada şu şarkının çalmasını tavsiye ederim: Ezginin Günlüğü - Hişt

Konya'da kaldırımlarda ve arsalarda gördüğüm mini mini gelincikler

Konya Kyoto Japon Parkı'na giden yol.

O yolun kaldırımına dökülen sakuralar

Parkın ön duvarını örten bambular

Parktan bir manzara

Koi balıklarına da bir selam verelim

Parkta adını bilmediğim çiçekler


Sümbül
Nergis



Nergis, efsanesindeki gibi su kıyısında <3

Sakura, suya dökülen taç yapraklarıyla

Adını bilmediğim bir değişik çalı


Sakura



Lale, senenin gördüğüm ilk lalesi, ve beyazı da vardı.

Gene her adımı güzelleştiren bir çiçek: Karahindiba

Konya'da bir park

Halamın bostanı

Konya'da bir evin bahçesinden

İstanbul, Süleymaniye Camii'nde senenin gördüğüm ilk manolyası

İstanbul Üniversitesi, arkada Beyazıt Kulesi. Senenin gördüğüm ilk çiçekleri

Ve gene kampüsteki papatyalar

Bunu Selçuk Üniversitesi'nde buldum.

Dayımın bahçesinden

Dayımın tere otu. Bu Güneydoğu'da yetişen bir türü. Aynı tat ama tipi değişik, hoş


Dayımın Rokası

 dayımın bir ağacı ama neydi acaba

İstanbul-Konya arası bir marmara şehrinden manzara

İstanbul civarı

Konya, Bosna'da Kanzan Sakura

Bu Barış Parkı'na gidemedim maalesef, soğanlı çiçekler vardı 

Üsküdar'da bir evin girişinde gördüğüm manolya. İlk defa ona bir tepeden baktım. Hep göğe bakan altındaki bizlere dönüp de bir selam vermeyen kendini beğenmiş bir güzel çiçek.
aynı evden

Üsküdar Çocuk Köyü'nden bir leylak 
(nihayet başlığa adını veren çiçekle karşılaştık:D)

Gülhane

Gülhane'de bir kanzan sakura

Ben bir çınar ağacıyım gülhaaaane parkında

Sana sarı laleler aldım Gülahen Parkı'ndan 


Gülhane

Gülhane'den papatyalar

Sultanahmet - Ayasofya meydanındaki laleler




Gülhane




Konya'da evimim sokağındaki bir evden Morsalkım

Başka bir evden Leylak 
Her sabah bu ikisini koklamadan geçmiyorum.

Konya'da eve yakın bir parktan fotoğraflar var şimdi. 
Erguvan'la başlıyoruz.
İstanbul'dakiler lütfen Boğaz'a gidip görsün benim yerime :')

Bu hangi ağaç bilmiyorum ama üç çeşit yaprağı var.

Beyaz Erguvan



Kadın Tuzluğu (🙄)


Erguvanın dala minnet eylememesi



Minnak erguvan

Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi bahçesi

Selçük Üni'de gördüğüm ve muhtemelen biz burada çocukken koparıp öz sütünü çektiğimiz o çiçek, ya da buna benzer bir şeydi, anneme onaylatmadım daha :D

Flox çiçeği, Selçık

Selçuk Üni'den gene

Kelebekler Vadisi'ne giderkenki parkta Duygu'nun Mekanı bloğunun yazarı sevgili Duygu ile gördüğümüz kaplumbağa. Sıcaklamıştır diye üzerine su döküp önüne su oydum ama beğenmedi döndü arkasını gitti bizden zarar gelmediğini anladıktan sonra. Hain tosbik :)

Kelebekler Vadisi 

Vadideki en çok karşılaşılan ve bence en güzeli de olan o büyük mavi kelebek. Aşk merdiveni bitkisi üzerine konmuş

Az önce, nihayet Kony'da yağmur yağdı. Dün İstanbul'da fırtına vardı. Darısı az buçuk başımızda şimdi <3

veeeee The End 
Sevgiler!
Sev.






Yorumlar

  1. Kelebekler Vadisi gezinizden Duygu'nun instasından haberdarım , oldukça keyifli bir mekanmış :) onca kelebek olup da keyifsiz olması düşünülemez zaten.

    Resimler çok bi çok güzel. Suya düşmüş görünen sakura favorim oldu. Ardındaki kulübemsi şey de hoşluk katıyor fotoya.

    Kadın tuzluğu ismi o bitkiye neden verilmiş acaba? ilk kez duydum ve merak ettim .

    Yağmur dün gece geldi İstanbul'a ve soğuk havayı da beraberinde getirdi. Geceden beri baya üşüyoruz. Fakat, gece o gelen gök gürültüsü sesinin yarattığı korku ve ne oluyor endişesi çok ilginçti. Biraz uyku hali, deprem öncesi duyulan ses bilgisi ve İstanbul'un gerçeği birleşince ilginç bir an yaşandı bünyede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🌸
      Evet o gün çok story atmış bulunduk :) Güzellikler paylaşılmalı :)
      Japon tarzı kamelyalar ve bir de restoran var parkta, sakuraların ardında görünmesi -arkada bina blokları olmasa- oradaymış hissi uyandırdığı için ben de sevdim <3
      Kadın Tuzluğu'nu ben de sorguladım ama kadın budu, dilber dudağı gibi yemek isimlerinden çok daha iyi tabi :D
      Ah evet İstanbul'un o fırtınası. Evimiz çatı katında, kardeşim ses kaydeip atmış epey bir şidditli. Ailecek üşütmüşler bizimkiler de. O yüzden uzaktan bakan için hoş olsa da davulun sesi yakından pek hoş gelmiyor maalesef. Geçmiş olsun <3

      Sil
  2. Resimler aşırı güzel, içimi açtı akşam akşam :) Konya'da yıllarca yaşadım öğrenciyken. Oranın çiçekleri , ağaçları çok farklı ve güzel oluyor. O Japon Parkı'nın karşısındaki uzun bir yürüyüş yoluna bayılıyorum. Japon Parkı'na da tabii. Kelebekler Vadisi'ne de gittimdi. Yağmur evet, yağsın artık ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel. Ben de çocukluğumu burada geçirdim ama hem şehrin görece dışında olmam hem de pek merkeze uğramamamdan kaynaklı ve zayıf hafızamla pek bir şeyler kalmadı aklımda. Yeni yeni keşfediyorum. Kampüse sedace bir kere Diş Hekimliği'ne gelmiştim eh beş altı iğne yiyince pek hoş bir hatırası olmuyor :D Ama şimdi burada çalıştığım için henüz sadece hoş hatıralar topluyorum :)
      Japon parkı karşısında değil de o hizada tramvaydan inip yürürken sakuralı hoş bir park var fotolarda gördüğünüz üzere ama karşı tarafa geçmemiştim, bir dahaki sefere dediiniz parka da uğrayayım inşallah.
      üç çiçekli bitki gördüm ilk defa burada, bakalım başka neler keşfedeceğim Konya'da.
      Teşekkürler 🌻

      Sil
  3. Bir yorum yazmadan sayfayı kapatmak haksızlık olur gibi geldi. Doğayı, çiçekleri çok seven biri olarak hayranlıkla izledim. Emeklerinize değmiş gerçekten. Zaman zaman gelip tekrar izleyeceğim.
    Sağlıkla, mutlulukla, doğanın içinde güzel günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hocam.
      Sizin sayfanızda da fotoğrafladığınız doğayı izlemek zevkli oluyor.
      Aynı güzel dilekleri dilemek isterim ben de sizin için:
      Sağlıkla, mutlulukla, doğanın içinde güzel günler diliyorum.🌹

      Sil
  4. Ben de böyle güzel bir şeyler gördüm mü fotoğraflamak ve göstermek isterim. Bu yazıyı da çok sevdim. Artık bahar ayları bile bitiyor. Olsun! Hala biraz zamanımız var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! Manolyaların zamanı geldi. Neyse ki tabiat her zaman bize güzelliklerini sunmaktan çekinmiyor <3 Senin fotoğrafların da bana neşe verenlerden, seviyorum.
      Teşekkürler! 🌼

      Sil
  5. Selamlar!
    Fotoğraf daha doğrusu bahar ve doğa bir harika *-*
    Japon bahçesi İstanbul'da da var. Çok severim orayı. İnşallah Konyadakine de gitmek nasip olur :)
    İstanbul'da Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi de orada da bir sürü çiçek ağaç vb var. Fırsat oldukça oğluşu alıp giderim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam :)
      Evet, Baltalimanı Japon Bahçesi! Geçen sene sakura zamanı orayı görmenin mutluluğunu yaşadım. En sevdiğim sakura türü olan Kanzan orada çok var. Yanıbaşında akan su tam Jponya havası veriyor. Çok seviyorum orayı da. Maalesef Nezahat Gökyiğit'e ve Emirgan'a uğrama şansım olmadı henüz :'(
      Ne güzel ne güzel, o havayı teneffüs etmek lazım, taze ciğerlere iyi gelir.🏃‍♂️
      Teşekkürler🌸

      Sil
  6. Bu kasvetli havada bu güzel fotoğrafları görmek o kadar iyi geldi ki bana, hepsi birbirinden güzel. İçim açıldıı :) Japon parkına bayıldım. Manolyayı sayenizde bende ilk defa tepeden görmüş olduum ne kadar güzel gözüküyor. Teşekkürler bu güzellikleri bizimle paylaştığınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ve çok teşekkürler. Size iyi geldiyse ne mutlu bana 🌸🏵🌻

      Sil
  7. Gözümüz gönlümüz açıldı. Japon parkına son gittiğimizde hava buz gibiydi, çiçekler yoktu. O yüzden çiçekleri çekemedim ben. :) Malesef Kelebekler bahçesinde de tadilat vardı, o güzelim çiçek manzaralarından şimdilik mahkum kaldık.
    Fotoğrafların çok hoş, sakuralara bayılırım. Hepsi birbirinden güzel, çiçeklere de bayağı hakimsin. 😃🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay nasıl donduk o gün! Biz ikimiz tabi, Jujutsu takımı rahatı :D Su da buz tutmuştu. Senden sonra gene gittim, yakın ve ben sürekli tramavyda olunca, sakura zamanını kaçırmayayım dedim. Ama gene gitmek istiyorum. Kelebekler vadisi çiçekleri için de bahtım karaymış ne diim :')
      Çok teşekkür ederim 🌸🍀 Sevgi öğretiyor insana 💐😍

      Sil
  8. oleeey leylaklar ne güzel mor salkımlaar :) zambaklar açarken var yerli film filiz akın çokzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim Filiz Akın'ı ben de, hmmm Kartal Tibet'leymiş. izlensin 👌✨

      Sil
  9. Merhaba doğa resimleri birbirinden güzel, Konyayı bilmiyorum ama Ilgın'da bir gece misafir oldum, orası böyle yeşil değildi. Ben de yarı Konyalıyım, çevremde de Taşkentli, Ermenekli, Hadim li çok insan var. Babamın doğduğu şehir ilk başta Konya'ya bağlı imiş, sonradan Antalya'ya bağlamışlar, Leylaklar benim bahçemde de mevcut...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Konya fazla büyük alsınlar topraklarınnı çevre şehirler de küçülsün. Sevindim babanızın doğduğu şehrin buradan kurtulduğuna :D Leylakların bahçemde olmasını ne çok isterdim! Ama zaten bahçem de yok. Bir şeyler ayarlayacağım balkona leylak ve ortanca için özellikle <3
      Teşekkür ederim. 🌸🌻

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar