İçeriği Paylaş!

Tez Savunması ☠

 Merhaba, 

Fazla uzatmiim, yüksek lisans tez savunmasına girdim çıkamıycam sandım ama hocalar sağolsun çıkardılar :') 

Tezi baştan yaratmamı söylediler gibi bir şey. 230 sayfa yazmıştım. Kusursuz değildi tabi ama bence iyidi yani. Abooo hocalar eksiklikleri geç yanlışlıklar bulup üzerimden geçtiler gibi bir şey. Aha dedim şimdi 3 ay uzatmayı yedik; git 3 ay sonra gene gel. Doktoraya da başlamam lazım akademik kadro gereği, o nasıl olacak falan. Hmmm, sonra karar vermişler, Sevda uzatma olmadan yapar, deyip *oy birliği* ile kabul etmişler 😱😱😱😱😱 Hocaların gözündeki kredilerimden kurtardım, ya da acıdılar ki ikinci galiba haha. Şaka bir yana, bir Anadolu ünisinde çok rahat geçecek pek kusuru bulunmayacak bir tezdi. Yani ortalama üstüydü ama akademide ilerleyeceğim için, Allah razı olsun, bütün kusurlarımı ve tezin daha iyi olması, benim ileride olacağım yerlere daha sağlam basabilmem için çok emek vermişler. Canım öğretmenlerim <3 Bu, İstanbul Üniversitesi Sosyoloji Bölümü'nden aldığım son dersti, ve çok özeldi. Çok şey öğrendim, bana her zamanki gibi ve doğası gereği normalden daha yoğun bir şekilde çok şey kattılar. Doktorada bu kadar zorlanacağımı sanmıyorum. Öğrettikleri üzere ilerleyeceğim. Seni seviyorum canım bölümüm. Ay bu tez savunması deneyimi değil, okula ilan-ı aşk oldu ama napiim durum böyle. 

Dedikleri değişiklikleri yazmak için bir ayım var. Bu ay da, bu vesileyle daha büyük motivasyonla, çalışacağım inşallah. 

Bu arada yüksek lisans mezunu olduğum gerçeğini unutup duruyorum. 

He, okullar açıldı. Danışmanı olduğum ilk öğrencilerim ben İstanbul'da savunmadayken okula döndü. Yarın ilk karşılaşma olacak, heyecanlı. 

Tez bitip de yayımlanınca gene yazarım :) 

Esen kalın efenim 🎀✨

Yorumlar

  1. Tebrik ederimmm. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy ne güzel. Çok çabaladın sonunda geçtin. Hocalarının seni bu kadar desteklemesi ne güzel. Hayırlı olsun, biraz rahatlarsın artık. 😊😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar