Tiny Star Bitter Blood (2014) Dizi Yorumu Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

Bitter Blood (2014) Dizi Yorumu

Selaam!

Eylül ayı teması, Blogları Canlandırma Projesi için Polisiyeydi. Ben de son izlediğim dizi polisiye olması hasebiyle, onunla geldim: BITTER BLOOD.


Ülke: Japonya
Tür: Polisiye, Komedi
Bölüm Sayısı: 11
IMDb: 6.7
Özet:
Natsuki Sahara (Takeru Satoh) çaylak bir dedektiftir. Ginza Polis Karakolu'nda görevlendirilir, ancak babası Akimura Shimao (Atsuro Watabe) orada dedektif olarak çalışmaktadır. Natsuki Sahara babasını hiç sevmez. 13 yaşındayken anne ve babası boşandıktan sonra, büyükanne ve büyükbabası tarafından büyütülmüştür. Bu arada, Akimura biraz eksantrik ve bir tür playboy. Akimura, işyerinde oğluna yardım etmeye çalışır, ancak ona doğru şekilde yaklaşmakta güçlük çeker.

Oyuncular: Şu ikisini bilelim yeter :D Ama kızımız da güzel.
Takeru Satoh'u şuradan tanıyanlarımız olabilir, fark etmemiş olanlar için ekleyeyim. Özellikle finaldeki koşma sahnelerinde Kenshin'i izlediğimizi hatırlatıyor Takeru reiz.

Özetten anlaşılacağı üzere, dizide baba-oğul etkileşimini izliyoruz. Sahara, karakola girer girmez babasının emrine veriliyor. Tepkiler şöyle:


Babasını sevmese de üstü olduğundan takip edip ondan bir şeyler öğreniyor tabi. E yol boyunca da aralarındaki sorunları çözmeleri hepimizin bekleyeceği gelişme. Öyle de oluyor.

Kızımız Sahara'yla birlikte başlıyor göreve ama romantizm yok denecek kadar az. Ama bu konuda Sahara'ya rakip olan kişi, biraz sıra dışı olup, duyduğumuzda "nE? o_O" dedirtse de karizması ona bin bastığından yersiz değil. Kızımıza hak verebiliriz.
Ekip 8 kişi.  Her bir ekip üyesinin etrafında dönen bir bölüm var ama köşedekinde yoktu galiba.

Ama temelde hep baba-oğul var tabi, başrol olmaktan mütevellit. İlgilendikleri davalara Sahara'nın hep bi bulaşmış olması bazen, ee yeter da, dedirtebiliyor.

Bunun dışında temas bağımlısı olduğumuzdan, Japonların temassızlığı beni çileden çıkardı. Can kurtarma, kurtarırken kendini feda etme var ama en basitinden bi baba oğul sarılması göremedik. 😒 

İtiraf etmek gerekirse, diziye Sahara (Takeru Sato) için başlamıştım ama babasını daha çok sevdim :)  Sahara genelde şapşal bir karakterdi😅 Kötü adamın da kendine has bi karizması vardı. Bütün karakterler şu şekilde:
Fragman niyetiyle de şu videoyu ekleyeyim:

Bu tadı veren, gene polisiye ve komedi bir Japon dizisi daha izlemiştim: Monsters. Orada baba oğul değillerdi tabi, ve davalar cinayetle ilgilenen birim olduğundan daha ağır ve daha zeka gerektiren şeylerdi. Ama bunu daha çok sevdim. IMDb'si de iyi (6,7). Mosters da aynı puanmış :D
 Ay polisiye dizimiz diye karşılaştırayım dedim, Allah'ım Arka sokaklar 3,7 ve izlenmeye devam ediyor 😭 Durun, adımızı temize çıkarayım :D Şahsiyet dizisi 9,1. Benim de fikrim aynen böyle, bu ikisiyle karşılaştırınca siz de seviyesini anlayabilirsiniz :)

Yorum burada bitiyor. Sevgiler. 💛
Sevda.

Yorumlar

  1. Japonların en ufak durumda dahi büyük tepkiler göstermesini özledim. Bakarım ben bu diziye. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığın tepkilerse burada ziyadesiyle var. Özellikle komedilerde çok oluyor. Keyifli seyirler. Umarım beğenirsin sen de ✨

      Sil
  2. İlginç görünüyor. Sadece bir tane Japon dizisi izlemiştim. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.✨ Hangi diziyi izledin acaba merak ettim :)

      Sil
    2. Bir Litre Gözyaşı' nı izlemiştim. Çok duygusaldı. :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Evet çok duygusal. Hastalık filmleri de çok oluyor Japonlarda. Ama ben kötü son gördüm mü kaçıyorum :)

      Sil
  3. duymamıştım bu diziyi merak ettim güzel inceleme olmuuş :)

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır Japon dizisi izlemiyorum ama Takeru san için bir dönüş yapsam mı demedim değil :) Güzel tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takeru-san 🎀 Teşekkür ederim yorum için ✨

      Sil
  5. Kore dizileri romantik örnekler kadar polisiyede de başarılı sanırım. Ben Kore dizi ve filmlerine uzağım ama okuduğum yorumlarda çok beğenilen yapımlar olduğunu görüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güney Kore kültürel diplomasi aracı olarak çok iyi kullanıyor bu alanı ve baya da destekliyor. Senelerdir büyük başarı kat ediyorlar. Bu nedenle yapımlarındaki kalite çok arttı. Ama ben de Japon yapımları tercih ediyorum en azından bu kadar diplomasi yok :D Ancak Kore kadar destek görmediğinden daha iyi yapımlar bulmak zor ve Kore hayran kitlesi kadar geniş olmadığından Japon dizilerine Türkiye'de erişmek zor. Çoğunu İngilizce altyazılı izliyorum orada bile kalitesi düşük videoların. Ama kore dizileri mükemmel kalitede servis edilebiliyor. Yani, bu bir Japon dizisi, bundan çok daha iyi Kore dizileri bulabilirsin.

      Sil
    2. Çok pardon, yazıda Japonya yazıyormuş görmemişim. Ben hemen genelledim Kore dizisidir diye çünkü bloglarda çok fazla Kore dizisi görüyorum. Utandım şimdi :-))

      Sil
    3. Aa, hayır hayır. Bu izlemediğin için. İçeri girmeyince bütün çekikler birbirine benziyo o yüzden yorumu okurken bile anlaşılamayabilir. Ve her yerde Kore konuşulduğundan ben olsam ben de öyle anlardım :))

      Sil
  6. polisiye de komedi de japon dizilerini de severim, pekuuuu :)

    YanıtlaSil
  7. Hiç Japon dizisi izlemedim. Tanıtım ilgi çekici geldi, vaktim olduğunda şans verebilirim. Tanıtımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Sevebileceğim bir Japon dizisine benziyor ama yakın zamanda izleyemem. Öneri için teşekkürler kim bilir belki de izlediğim ilk Japon dizim olur :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar