Tiny Star BCP - Şubat Ayı Raporu ve Mart Ayı Teması Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Jujutsu Kaisen: İtadori neden Sukuna için mükemmel bir taşıyıcı ve rakipti?

  Jujutsu Kaisen: İtadori neden Sukuna için mükemmel bir taşıyıcı ve rakipti? Merhaba, Bugün burada aslında Duygu'nun Mekanı 'ndaki karakter tahlillerinden yapmak istemiştim ama beceremedim :D Zaten bunu biliyordum ama yapacak bir şey yok elimizden geldiği kadar diyeceğiz ama beceremeyişimin sebebi çok uzun olması 2 karakteri birden yapmak istedim ve o da sanırım 3 sayfalık yazı oldu. Ama zaten izlemeyenler için her şey anlamsız olacaktır. Gene de kimmiş bunlar nasıl bir ilişkileri var ki tahlil ediyorum kısaca yazayım: Sukuna dediğimiz kişi 1.000 yıl öncesinin Lanetlerin Kralı diye anılan çok çok güçlü ve zalim bir lanet. Önceleri insanmış sonradan lanete dönüşmüş ve bütün sahirler falan toplanmışlar da zar zor bunu yenmişler. Ama yenmeleri de onu yok etmemiş 4 tane kolu var bunun, bütün parmaklarına ruhunu dağıtmış ve dinlenmeye çekilmiş. 20 parmak var ve yok edilemiyorlar anca işte kilit altında tutacaksın ama ne kadar tutarsın yani. 1.000 yıl sonra bizim esas karakter

BCP - Şubat Ayı Raporu ve Mart Ayı Teması


Bloglara hareketlilik katacak bir proje olarak başlayan ve gayet iyi ilerleyen Blogları Canlandırma Projesi'nde ikinci yılın ikinci ayını geride bıraktık. Burada, her ay belirlenen bir temayla ilgili kitap okuyup ya da dizi-film izleyip yayın çıkarıyoruz. Sonra, proje arkadaşlarımızın tema kapsamında yazdığı yazıları okuyup yorum bırakıyoruz. Böylece bloglar arası etkileşim ve aktiflik arttığı gibi çok güzel öneriler alıyoruz 👻

Şimdi, temasını ince kitap, kısa film veya kısa dizi olarak  kararlaştırdığımız Şubat ayında BCP üyesi arkadaşlarımızın blog yazılarını görelim 💁

~*~♪ ~*~♪ ~*~♪ ~*~♪ ~*~♪ ~*~♪ ~*~

Gelecek ayın konuna gelelim: BCP'de Mart ayı için, 14. günü vesilesiyle Tıp temasında yazılar yazacağız.

Gelecek ay görüşmek üzere.🙋

BCP'e katılmak isteyen blogger arkadaşlar, yorumlardan bize ulaşabilirsiniz🤗2022 BCP temaları şu şekilde:

 

Yorumlar

  1. teşekkürler gelcem yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Eksikleri tamamlaman çok makbule geçti 💌♥️

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. eklicek konuştuk, bonheur, sen, ben, filan eklicek :)

      Sil
    2. Çok üzgünüm :'( İnstagram grubundaki linklerden gidiyordum o yüzden aklımdan çıkmış. Yazını okurken Deli'ye aşık olmuştum oysa. Nasıl unuturum! 😓💌

      Sil
  3. Ellerine sağlık, yorumlamadığım bloglara ışınlanıyorum şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın 🤭🤭 Sen önden git, peşinden ışınlancam ben de 🌻

      Sil
  4. Eline sağlık. :) Bakalım martta neler çıkacak? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim🤗Bakalım hangi yakışıklı doktor karakterlerin peşine düşcem martta 😂

      Sil
  5. tıp filmleri, dizileri, kitapları o zamansa martta, pekii :) herkesi okudum, sadece minihanok a yorum yapamıyorum, onunki wordpress diye :) bu arada, benim bir kitap iki dizi olcaktı :) picnic at hanging rock, seven seconds :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben herkesi ziyaret edemedim henüz, seninki dahil. Bu yüzden yazında 3 başlık olduğunu fark etmemişim :Ölümcül Günah! ☠️ Af buyur 💌 :)

      Sil
    2. :) seven deadly sins :)

      Sil
    3. bu yediden tembelliğe giriyor olsa gerek :D

      Sil
  6. https://vulnicure.blogspot.com/2022/03/son-zamanlarda-okudugum-mangalar-bcp.html

    vulnicure bir yazı daha yazdı, mangaları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir yazı. Buraya yazdığın için sevindim, gözümden kaçabilirdi çünkü. Teşekkür ederimm. Ama Ocak ayı için yazılmış bu: Uzakdoğu ve çizgi roman :)

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar