Tiny Star TADAİMA KISA FİLM Türkçe Altyazılı Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

TADAİMA KISA FİLM Türkçe Altyazılı


 Amerika ve Japonya savaşırken, bir Japon  ailenin İkinci Dünya Savaşı sırasında tutuldukları toplama kampından eve dönüşünü anlatır. 

🌿Filmi yorumladığım yazı için bknz. Tadaima Kısa Film Yorumu 

Yorumlar

  1. İzledim, savaşlar ne çok hayatları değiştiriyor. Sakin ilerleyen bir film, çok doğal görünüyor her şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle maalesef. Hızı başta biraz rahatsız edebilir ama sonradan bu hikaye bu hızda olmalı diye hak veriliyor. En azından benim için böyleydi :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  2. pikiş, teşekkürler :) ne güzel konu, burdan izleriz o zamansa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Keyifli seyirler 🍿🐥

      Sil
  3. Hiç bir milletin tarihi temiz değil. Güçlü olan zayıf olanı yok etti tarih boyunca. Ama propagandası güçlü olan hep masum ilan edildi tarih sayfalarında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle. Tarafı tutulabilecek bir ülke yok. Monster animesinden bir replik vereyim hemen: "İnsanlar bir araya toplandığında nefret doğdu."
      Bizler bir arada kaldıkça barış kadar savaş da var olmaya devam edecek :/

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar