Tiny Star 1 Manhwa, 1 Manhua, 1 Manga Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

1 Manhwa, 1 Manhua, 1 Manga



Merhabaa, 
Blogları Canlandırma Projesi'nin ikinci yılının ilk teması Uzakdoğu veya çizgi romandı. Son zamanlarda çizgi romanlara sardığım için buradan gidecektim ama zaten okuduklarımın hepsi Uzakdoğu ülkelerindendi 😀Bu yüzden bu yazımızda bir taşla iki kuş vuruyoruz😏Üç ülkeden  en sevdiğim çizgi romanlardan örnekler var. Zaten Uzakdoğu dendi mi bana sadece bu üçünü ifade eder. Ama, oha, Bangladeş bile dahilmiş :D 

Bu arada İngilizce okumamı geliştirmek için de kullanıyorum bunları çünkü görsel fazla, okuyacak alan az, resimden anlam çıkabiliyor; her kelimeye bakmama gerek kalmıyor falan :) 

Ve, çizgi roman okurken vurdulu kırdılı, aksiyonu bol şeyler okumuyorum. Animede hareketi ve sesi görmek daha çok hoşuma gidiyor çünkü. O yüzden burada romantik takılıyorum, eğer animesi bitmiş ama mangası devam eden seriler değilse, buradaki üçüncü örnek gibi. 

Başlamadan ufak bir karşılaştırma yapayım:

1. Kore ve Çin çizgi romanlarında karakterler aşırı güzel/yakışıklı. Bu ülkelerin güzellik algısıyla alakalı olabilir. Japon mangalarında öyle değil. Bunlarda en kenar karakterin bile maşallahı oluyor. Bu kadar abartılmasın bence.

2. Kore ve Çin'dekilerde karakterler birbirine çok benziyor, ayırt etmekte zorlanıyorum. Japon mangalarını kayırmak gibi olacak ama onlarda renk seçeneği olmasına, bunlar siyah beyaz olmasına rağmen gene de daha farklı karakterler çıkabiliyor. Belki webde yayınlanmak üzere hazırlananlar için böyledir onu bilemeyeceğim. 

Başlayalım!

1 MANHWA (KORE ÇİZGİ ROMANI)

Bunlara webtoon (web + cartoon) da deniyor. Online okumak üzere yapılmışlar instada gezer gibi hareket ederek okuyorsunuz. İşin aslı normal, basılmış çizgi romanlar da var mangada göreceğimiz gibi ama okumadım, webtoon tercihim. 

Şimdi önerime geçeyim:

Death Is Only Ending For Villainess : Caninin Tek Sonu Ölüm

Tür: Fantastik, İsekai, Romantik
Durum: Devam Ediyor: 2. sezon finali: 85. bölüm.
Yazar: Gwon Gyeoeul
Çizer: SUOL
Puanım: 10/10
2020

Bu benim en sevdiğim iki webtoondan biri! Diğeri I Became Hero's Mom, instada yorumlamıştım merak eden olursa: şuradan şöyle. İkisine de arkadaşın önerisiyle başlamıştım, sağolsun iyi önermiş.
Öncelikle, bu arkadaş tamamlanmış bir novelden uyarlama. Novel 277 bölüm ve çizgi romandaki bölümler üç aşağı beş yukarı bu bölümlerle aynı şekilde ilerliyor. Yani 280 bölüm olacak tamamlanınca ve daha 200 bölümü var :/ Bu da demek oluyor ki birkaç yıla tamamlanır. Ben ne yaptım? Gidip noveli okudum dayanamadığımdan 😅Yani her şeyi biliyorum gençler, spoiler isteyen gelsin de içimde tutmiim daha fazla :D 
Bu arada normalde Avrupa hikayeleri ilgimi çekmez ama webtoonlarda bi ara okuduğumun %80inin esas oğlanı düktü :D Bu da böyle bir hikaye, özetini vereyim artık:

Penelope EckartDük Eckart‘ın evlatlık kızı ve harem partner simülatörünün kötü karakteri olarak reenkarne oldu. Sorun şu ki, oyuna en zor seviyede girdi ve ne yaparsa yapsın, her seferinde ölümle burun buruna geliyor! Dük Eckart‘ın gerçek kızı ortaya çıkmadan önce, erkek ana karakterlerden birini seçmeli ve hayatta kalmak için mutlu bir sona ulaşmalıdır. Ama bu iki kardeş onunla her zaman, en ufak bir şeyde bile kavgaya tutuşuyor. Bununla birlikte rotaları ölüme yol açan çılgın bir veliaht prens, dişi kurşunla büyülenmiş bir sihirbaz ve sadık bir köle şövalyesi bile var! Ama nasıl oluyorsa, ne zaman çizgiyi aşsa ana karakterler ile olan aşk ölçeri yükseklik gösteriyor!

İşte bu çılgın bir harem simülasyonunun içinde tıkalı kalmış Penelope‘un hikayesi.

Özet böyle olunca kızımız kan kusup duruyor tabi :/

Oyun Karakterlerinin sevdiğime göre sıralaması: Callisto, Vinter, Eclise, Reynold, Derrick

Yakışıklılık sıralaması (baş ve son yer değiştiriyo): Derrick, Eclise, Reynold, Vinter, Callisto

Bu sıralamaları siz nasıl yaparsınız merak ediyorum. 

Penelope konusunda, iyidi, nefretinde çok haklıydı ama olaylar durulduktan sonra fazla üste çıktığını düşünüyorum. Bayağı duygusuzdu, ben oturduğum yerden aşk olsun merhamet olsun epey hissettim ama aynı anda onunla sadece öfkede buluşabildik.   Ve tabi bayağı bi güzeldi:

En üzüldüğüm karakterler: Gerçek Penelope, Eclise, Vinter, Yvone, Derrick, Dük Eckart  

Bu listeden bir şey okuyacaksanız bunu okuyun. Sonunu hemen getiremeyeceksiniz ama. Novelin türkçesi yok.


1 MANHUA (ÇİN ÇİZGİ ROMANI)

Bu da webtoon, yazarı Çinli sadece. Ama Çinliler daha kuduruk oluyor diye pek bakmıyorum :D Kore ve Çin romanları arasındaki farkı okurken hissediyorum ama şu şöyledir diyemem.

Pharaoh's Concubine : Firavunun Cariyesi



Tür: İsekai, Fantastik, Romantik
Durum: Tamamlandı, 67 Bölüm
Yazar You Shi
Çizer: Misha
Puanım: 9.5/10
2016

Zamanımızda yaşayan bir genç kızın Antik Mısır'ın en büyük firavunlarından II. Ramses'in zamanına yaptığı yolcuğu okuyoruz burada.
Tarihin ilk yazılı antlaşması ile sonlanan Kadeş Savaşı ve Hz. Musa ile tanıdığımız firavun burada henüz tahta çıkmamış, genç ve kızımıza aşık. Ramses'i böyle bir profilde okuyacağımı görünce çok hoşlanmıştım. Kendileri zalim bir firavun olduğundan, kendimi esas karakteri sevmemek üzerine şartlandısam da bu kurgu ona karşı düşüncelerimi yumuşatmış olabilir. Zira, karısı Nefertari'ye aşkını gözden kaçırmıştım. Kadının adı geçmezken o, yaptırdığı tapınağa kendi heykeli yanında karısına da yer ayırmıştı (Zamanının değerlerini göz önünde tutarak, yüzü aşkın karısı olduğunu ve Nefertari'nin heykelinin küçücük olduğunu önemsemiyorum).

Hikâyede sevdiğim yanlar:
-Antik Mısır'a ilgim hep vardı ve çok güzel işlenmiş sahneler. Yeniden uyandırdı ilgimi.
-Ramses II'ye ilgim vardı ehehehe
-Hikaye ve karakterler çok güzel kurgulanmış. Yan karakterlerden çoğunu esaslardan daha çok sevdim
-Favori karakterim koyu mor saçlı arkadaş 👌 ve Ramses'in yardımcılarından kızıl saçlı kardeşler ile beyaz saçlı arkadaş.

Sevmediğim kısım:
-Sonu. Reenkarnasyonlu şeylerde sonları sevmiyorum çünkü genelde macerayı yaşayan kişi unutuyor, ki bu özellikle geçmişteki oluyor sonra hiç tanımadığı biri gelecekte o anılarla çıkageliyor. Her şeyi diğeriyle yaşadık oldu mu şimdi? Bunda da benzer bi son oldu ve sevdiğim bı karakterin iki hayatında da yüzü gülmedi yazıklar olsun. O yüzden buçuk puan kırdım 👌

1 MANGA (JAPON ÇİZGİ ROMANI)

Bungou Stray Dogs: BEAST : Değerli Yazar Sokak Köpekleri: Canavar


Tür: Aksiyon, Dram, Fantastik, Shounen
Durum: Tamamlandı: 22 Bölüm: 3 cilt
Yazar: Asagiri Kafka
Çizer: Hoshikawa Shiwasu 
Karakter Tasarımı: Sango Harukawa 
Puanım:10/10
2021-2022

Burada aksiyon var, evet, çünkü çok sevdiğim animesinden yola çıkıp geldim :) Siz de direkt başlayamazsınız maalesef /
Bungou Stray Dogs, bu ay 98. bölümü yayınlanan bir manga. Animesi 3 sezon ve 1 film olarak uyarlandı, 4. sezonu bekliyoruz :) Bir de yan mangası uyarlandı yarım sezon edecek kadar: BSD WAN!
 
Bu arkadaş da BDS'nin bir yan mangası, anime uyarlaması yok, henüz. Ama live action filmi olmayan ana hikayeye burada fark atıyor. Bu yılın başında Japonya'da vizyona girdi, birkaç aya izleriz karakterler falan çok iyi olmuş. Fragmanı ekleyeyim:

Evet, burada dönen şeyler ana hikayenin bir paralel evreninde geçiyor. İyi olanlar kötü tarafta, kötü taraftaki iyi tarafta olursa nasıl gelişirdi olaylar onu izliyoruz: Serinin favori karakteri Dazai mafya patronu olmuş; Dedektiflik Ajansı'nın şeker çocuğu Atsushi (beyaz saçlı) mafyanın saldırı cephesine konmuş veeeeee, ana hikayede Atsushi'nin rakibi, mafyanın "Kara dişli cehennem köpeği, imha ve felaket yetenek kullanıcısı..." gibi isimleriyle nam salmış kötü karakteri Akutagawa, Dedektiflik Ajansı tarafına geçmiş. Bir de ajansta Dazai'ın yerinde -ana hikayede- biricik dostu Odasaku (kırmızı saçlı) var (ama şimdi düşmanlar😭) 

Az evvel yazarın ön sözünü okudum diyor ki: 

"Atsushi ve Akutagawa’nın hikayesi… İsteği duyduğumda, sadece on saniyemi aldı ve çoktan romanın tam görüntüsüne sahiptim, çünkü Atsushi ve Akutagawa’nın rolleri değiştiği bu hikaye fikri uzun zamandır aklımdaydı.

Akutagawa Dedektiflik Ajansı’nda, Atsushi Liman Mafyası’nda… Onları ne değiştirecekti? Ne değiştirmeyecekti? Bu bir tür zihinsel deney gibiydi. Bir deney ekibiyle oynayan bir çocuk olarak, ve değişikleri görerek, dünyayı kafamın içinde oluşturdum ve hikayenin konusunu tamamladım.

Bu bir deney. Bir çocuğun bilimi. Örneğin, o bir kadın olsaydı? Katıldığı dedektiflik ajansı iflas etmek üzere olsaydı ne olurdu? Veya bir dedektiflik ajansı yerine bir gazete şirketi olsaydı?

Montgomery ile Kyouka’dan önce tanışsaydı ne olurdu? Chuuya da dedektiflik ajansına Dazai ile birlikte katılsaydı?

Hayal gücü sınırsız. Ve tüm olasılıklar eşit ağırlıkta. Eğer öyle olduğuna inanırsanız, o dünya orada. Bundan sonrası, düşünen akılla genişler ve dünyanın zamanı ilerler. O sırada “bu dünyanın” bir insanı olursunuz.

Orada aynı zamanda hem eğlenceli hem de acı verici çekiciliklerle dolu bir dünya var."

BSD ana evreninde dram öğeleri bayağı bi' vardı, ama Beast evrenindeki Dazai sahneleri bir başka vuruyor, sonra da Atsushi'ye üzülüyoruz. 
Bi de bu evrende en sevdiğim ikinci karakter Nakahara Chuuya pek yer almıyor :/ Neyse sondaki ismime ekliim :D
Beast çizim farkını göstermek için şu görselleri ekleyeyim. Son fotolar Beast'tan ve çizim tarzı apayrı. Karakterlerin bu versiyonlarını daha çok seviyorum. Dazai ve Akutagawa
Atsushi ve Akutagawa ikilisi 
Ağlamaya başladığımız sahneler: Dazai ve Odasaku
bir arkadaşa baktığı için olabilir mi???😭

Ha, ismi neden değerli yazarlar? Çünkü karakterlerin her birinin ismi ve bazı özellikleri gerçek yazarlardan geliyor.  İnsta postumdan ana serinin bilgi ve yorumunu bulabilirsiniz.

Daha fazla uzatmasam iyi olacak. 

Teşekkürler ✨

Nakahara Sevda.

















Yorumlar

  1. Ellerine sağlık. Ben Japon mangasının yerini çok ayrı tutuyorum Kore versiyonu manhwalar daha el görecek yavrum cici gösterin kafasında gibi geldi hep :D Ha okumuyor muyum eskiden okuyordum da şimdi gözlerim müsaade etmiyor. ( Ama Çin olanın konusu da çok güzelmiş aklım kalmadı değil)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. 💕Evet ben de mangayı daha önde tutuyorum. Ama uzun süreceğe benzemese de webtoon sahasına yeni yeni girdiğimden bir süre daha takılırım gibi :)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden ilginç konular. Manga ve Manhwa okudum ama Çinlilerin çizimlerini pek hatırlamıyorum. Kore çizimlerinde karakterlerin birbirine benzemesi konusu gerçekten çok can sıkıcı. Bir de sayfalar fazlasıyla boş mangaya göre. :) Kalemine sağlık doyurucu bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 💕 Sayfaların boşluğu ilk okuduğum sırada beni şaşırtmış ve rahatsız etmişti. Sonradan daha kolay okunması nedeniyle üşenirken tercih etme sebebim oldu :D Çin ve Kore çizimleri benziyor japon bir yazardan da webtoon okumuştum pek farkları yok galiba bu konuda.

      Sil
  3. Güzel tanıtımlar olmuş. Ne zaman manga okumaya çalışsam hızlı hızlı geçmek istediğim için başıma ağrı giriyor. Animelerini izlemek çok daha keyifli. Sonuncu ilgimi çekti. Bungou Stray Dogs animesini izleyecektim, aklımda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 💕 Evet manga okuması zor; çok yoğun, detaylı falan. Ben de animeyi tercih ediyorum. Hem ses aktörlerini dinlemeye de bayılıyorum bu aralar kendimi bundan mahrum bırakamam :) Ay umarım BSD'yi seversin. Ben fazla övüyorum da hastası olduğumdan :D

      Sil
  4. Çinlilerden orjinal fikiler de çıkıyor çizimler de güzel gel gelelim hikayeleri ele alış biçimlerini sevmiyorum, "tale of demons and gods" sevmiştim bir zamanlar, ona bile bakmıyorum epeydir.

    Kore işi webtoonların ikisi de benim sevdiklerimden, benzer türde bu ara benim favorim "A stepmother Marchen", "The Way That Knight Lives as a Lady" ve I'll be The Matriarch İn This Life"...

    BSD mangası da bir dönem gözdemdi ama animesi olmayınca mangası hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor, yoruyor fazla hareket içeren mangaları okumak... çok konuşulan mangalara da mesafeliyim çünkü ingilizce okuyorum hepsini, öyle aman aman ingilizcem de yok açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıntılı yorumun için teşekkürler💕
      Devam eden weptoondan uzak duruyorum ama önerilerine bakacağım, teşekkür ederim.
      Aynen hareket olunca animeye bakmak lazım, mangada zor. Ama BSDyi heyecanla beklediğimden animeye sabredemedim. 100. sayısı çıkacak bu ay!! Umarım güzel şeyler verir bize Asagiri Senseii💕 benim ingilizce de aynen ama bunlar da olmasa hiç okuma yapacak biri değilim :)

      Sil
  5. Üç türden de çokça şey okudum ama yazıdaki ilk iki öneriyi hiç duymamıştım. Son manganın animesi izleme listemde ne zamandır. Yazar karakterleri olduğu için ilgimi çekmişti. Umarım izlerim bir gün. Üç tür içinde benim en sevdiğim mangalar oluyor genelde. Webtoon ve Manhualarda hikaye bir yerden sonra çok saçmalıyor gibi geliyor. Tarzı gereği bazen daha ilk bölümden beni rahatsız eden kısımları bile oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet evet bir yerde tıkanıyorlar gerçekten. Normalde yarım bırakmam hikayeye başladıysam ama webtoonda bir sürü yarım bıraktığım oldu.
      BSD'de karakterler yazar ama gerçek yazarlarla az bağlantıları var, sokak köpekliği mevzusu daha ön planda: örneğin yazar iki defa çifte intihara yeltenmiş, animede iki kadına çifte intihar teklifinde bulunuyor. Yazarın hayatını bilmeden bunu anlayamıyosun gerçi. Bu yüzden Japon Edebiyatı'na başladım haha :D Tek isim tanımıyodum şimdi kim neci herkesi biliyorum karaktere hayran kaldığımdan :) animede pek değinilmiyor.

      Sil
    2. Ah, yorum için teşekkürler💕

      Sil
    3. Evet mangalar daha fazla alan tanıyor karakter hikayelerini derinleştirmek için. Japon edebiyatı iyi bence de. Başta farklı geliyor ama ayrı bir tadı var Uzak Doğu işlerinin. Animeden intihar teklifi yaptığı sahnenin sesi çok meşhur. Yazarın hayatı çok ilgimi çekmişti benim de onu araştırırken bu animeye denk geldim. Pek çok kez denemiş gerçekten çifte intiharı. İlginç bir hayat. Sanatçılar, yazarlar ya da bu ruhu taşıyan insanlar daha mı hassas oluyor ya da hayata daha başka bir noktadan mı bakıyor acaba?

      Sil
    4. Daha okumadım ama çok sevecekmişim gibi geliyor. Sonuçta o sevdiğim animeler falan da bu kafalardan çıkmış. Ah, Dazai'in o ses dosyası 😂🤭 bayılıyorum ben de. Sanatçılar farklı bakmasa nasıl etkileyecekler bizi.?Biz, tüh çiçekler de solmuş ya, deyip geçiyoruz, onlar bir çiçeğin ölümünü yazarken ağlatıyorlar bizi. Keşke ben de yazabilsem!. Senaryo kuruyorum ama o ince işçilik yok ki... 😢🤷
      Dazai'in hayatı hakkında No Longer Human filminden edindiğim bilgiler var sadece, bu hafta kitabı okuyacağım bakalım :)

      Sil
  6. Emeğinize sağlık. Çok detaylı ve bilgilendirici olmuş. Konuyla hiç ilgim olmamasın arağmen keyifle okudum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay İlginiz yokmuş ben de epey uzatmışım :') ama keyif aldıysanız ne mutlu bana! Teşekkürler 🌻

      Sil
  7. kore japon çin tayvan tayland filipin endonezya malezya pakistan dizilerini filmlerini çok severim. bu yazından çok şey öğrendim, saol, kore japon çin ayrımları, peki, en son dal-sez ve another okumuştum, çin mangası hiç okumamışım, okurum, koreciler çine yakın durmuyor genelde, nedendir bilmem, çin dizileri çok şeker, bu tür okuduklarından ve izlediklerinden listeler yapsana bir ara, uygun olduğunda, büyük toplu listeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aha tam aradığım listeler sende! Endonezya, Pakistan ve Malezya'dan o kadar az şey izledim ki... Bunu fark edip biraz bakinayim dedim ama iyi yapımları bulamadım. Blogundaki listelerden yürüyeceğim 🎉 Teşekkürler.

      Liste fikri, çok şeker. Çok sevindim. 14 Şubat hediyem gibi oldu. Yorumlarımda pek istek gelmiyor, önerini okuyunca çok sevindim. Birkaç liste vardı aklımda ama bir şeyler daha düşüneyim.
      Umarım yazınca hoşuna gider🌻🌼💐

      Sil
    2. eveeet kapsamlı, detaylı olsun, yani belki tür, ülke veya başka kriterler, en iyiler, en sevdiklerin gibi, gider hoşuma eveeet :) çok çok liste yapabilirsin :)

      Sil
    3. tamamdır :) tenkkyuuuu 💕🤗 👍🦋🐥

      Sil
  8. Çinliler kuduruk demen asdfghjkl Webtoon daha çok tercih ediyorum, alabilsem Manga'da çok seviyorum. :) Ama pahalı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama öyleler ne yapabilirim kiii 🤪
      Manga ben de satın alamıyorum. Tek cilt Ölüm Defteri'm var sadece :) Neyse ki orada dergilerde tefrika edildiği gün çevrilip online olarak sitelere düşüyor da hemen okuyabiliyoruz. Baya da netler. Kitaptan okuması çok daha zevkli tabi de online okumaya alışmışım dert değil :) ay online okunmasa asla elime geçirip de okuyamazdım, basım sürecini bekleyemedim bı kere. Çok şükür 😅🤭
      Teşekkürler 🌻

      Sil
  9. Daha önce hiç çizgi roman okumadım. Yazdıkların baya ilgimi çekti bende bir yerden başlamalıyım sanırım :) Çinliler daha kuduruk oluyor yorumuna çok güldüm :D Emeğine sağlıık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Resimli kitap sevmeyen var mı? E burada bütün sayfalar resimli. Yuppieee bu türü okumalıyım!" diyerek başlamıştım :) Umarım senin de hoşlanacağın çizgi romanlar çıkar karşına. Ah şu Çinliler :D

      Sil
  10. baksan ya, son yazım ilgini öekebilir belki, çin dizileri :)

    YanıtlaSil
  11. Japon anime ve mangalarının yeri başka tabi ama şu Mısır'da geçeni de merak ettim sanırım ona bir bakabilirim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar :) Kızın abisine benzeyen koyu mor saçlı arkadaşa selam söyle 🤗

      Sil
  12. Ah o ilk seri... Dük Castillo...
    Ki webtoonu okurken serinin ilk chapterlarinda bile en çok bu ikisini shiplemistim, tam da iki deli birbirini buldu diyordum :) Hem shipimin tuttuğuna, hem noveli okurken Castillo gibi bir karakteri en başından , herkes on yargiliyken dahi desteklediğime çok sevinmiştim. Çok başka bu adam :D

    The villain discovered my identity deki mc de böyle, nasıl tutkulu seviyor, novelda. Webtoonda işler bu raddeye gelmedi tabii -_-

    Şu shoujo isekailerini uzun zamandır takipteyim, piyasada aşağı yukarı ne var ne yok okudum diyebilirim :D Tabii artık ilk zamanlardaki kadar tutkulu bir fan olmasam da , vakit buldukça bakınıyorum hala :)

    Bir ara buralarda diğer serilerin de dedikodusunu yaparız belki, ki çok severim :D

    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Callistoooooooo ❤️💛 onun hoşuma giden ilk repliği "Dükaliğın deli or*spusu kraliyet ailesinin deli p*çine aşık ha?" Olmuştu. Sonra
      gönderdiği mektupta "yatalak leydim" demesine çok gülmüştüm. E bi buluşsunlar bakiim ya bunlar dedikten sonra av partisinde verdim gitti kızı 🎉 Repliklerini bayılıyorum. "Kaldır kıçını prenses, gitmemiz gerek." "Ben olsam, kız kardeşimi onu öldürmek için fırsat kollayan bir ruh hastasiyla yalnız birakmazdim." "Tabii ki. Bir zamanlar beni sevmiş bir kadının hediye ettiği şeyi s**tir etmeye gönlüm nasıl el verir?" 😂👌Her zaman onu kurtarışı falan derken çok sevilesi bir karakter ya. O günlerde I wanna be your slave şarkısını dinliyordum, bana Callisto'yu hatırlatıyor, çok da severim. İlk bölümlerde değil de novele geçince yorumlara bakar oldum, herkes Callisto diyordu, olmadığı bölümlerde de Ah Callisto nerde'ciler türüyordu😂

      Isekai tercihim değil ama yolum hep oraya çıkıyor 😂 sen benden daha deneyimlisin önerilerini takip etmeyi isterim. Dediğin webtoona bakcam. Başka bir Callisto okumak hoşuma gidecek, birkaç mıymıntı mc okuyup bırakmıştım en son, bize Callisto gibi adamlar lazım😂
      Güzel yorumların için teşekkürler. Sabah uyanıp okuyunca günüm aydınlandı valla. 🤭💐🍭

      Sil
    2. Yaaa :) Replikleri ağzım kulaklarımda okudum, yazdığınız tüm replikler benim de en sevdiklerim, okurken sahneler bir bir aklıma geldi *-* Özellikle ilk karşılaştıkları sahnenin repliğini ben de çok sevmiştim, "yatalak leydim" çok sempatik bir göndermeydi, av günü binbir soytarılıkla başrol kızdan tılsımı kapması, hediye repliği... :)
      Olmayacak şeyi bile şakaya vuran, ama bir yandan da en çok düşünenin, en çok sakınanın, en çok sevenin yine kendisinin olması :')
      Ben özellikle novelda kızın zehirlendiği zaman hakkındaki itirafiyla dağılmıştım tamamen. Kız bilinçsiz yatarken ziyaretine hep kılıçla geldiğini, sebebini sorduğunda ise, 'nefesin durursa kendimi oracıkta oldurmek için' gibi bir cevapla gelmesi...
      Ah Castillo ah, yaktın bizi... :) Bir de bana Castillo hep bir naif, hep bir incelikli gelmiştir, şakalarında bile bu rahatlıkla seziliyor mesela.. "Bir zamanlar beni sevmiş bir kadın" ne demektir yahu ? Günümüz tabiriyle tam bir 'aşk adam' kesinlikle <3 :D
      Ben artık durayim, yoksa işin içinden çıkamayacağım :D Bugün de Castillo güzelledik çok şükür :D
      - Bu mevzu bana Umut Sarıkaya'nın 'Övmek İçin Yaşayanlar' temalı karikatür serisini aklıma getirdi. O elemanlardan biri de benim galiba :D -

      Estağfirullah, çok da iddialı değilim ama bu konuda epey mesai yaptım diyebilirim ahahahajsj :D
      Bu türde Happily ever Afterwards da çok sevimli, mc ve ml arasındaki zaman geçtikçe filizlenen tatlı romantizmi epey beğeniyorum. Üstelik cizimleri de çok sevimli, masal gibi bir seri. :) Çok da ümitli degildim aslında ama beklentimin fazlaca üstünde çıktı. Ağzım kulaklarımda okumuştum. ^^
      Onun dışında The flower bloomed by a cloud serisini de çokça seviyorum. Bu diğerlerinden biraz farklı, melodramatik bir saray romantizmi diyebilirim. Hikayenin o ağır dokusunu, mc in karakter gelişimini görmeyi, kompleks ve derinlikli karakterlerini okumayı seviyorum. Çizeri webtoonu ustaca renklendirmiş, o politik saray ortamını tüm acimasizligiyla hissettiriyor.
      Pek pembe bir dünyası yok belki ama özgün ve kendi türünde en sevdiklerimden.

      Son olarak ilk yorumumda da bahsettiğim gibi The villain discovered my identity'i yüksek ihtimalle seveceginizi düşünüyorum kesinlikle :) Yetmiş küsur bölümünü film izler gibi bir gecede devirmiştim :D
      Onun dışında çizimleri de epey sinematografik gelmişti bana, okuyor gibi değil de anime izliyor gibi hissettiriyordu, bu da bu seri hakkında çook sevdiğim bir detay :)

      Rica ederim, sevdiğim mevzular açılınca kendimi tutamıyorum :)

      Cevaplarınızı okurken ben de neşelendim çokça <3

      Sevgiler :*

      Sil
    3. Ağzım kulaklarımda okuyordum sonra Callisto'nun kızın baş ucuna kılıçla girmesi kısmını okudum. Ağlamamak için tutuyorum şimdi kendimi. Orada o kadar üzüldüm ki gerçekten yaaa 😭😭😭 öyle güçlü bı adamın o şekilde çökmesi aaaah Aaah

      - Küçük Kara Balık, gel Callisto övelim
      - Yok sağol ya yeni övdüm ben
      - Abi, Penelope'un yanına kılıcıyla gitmesi....
      - Övdüm de geldim diyorum kardeşim
      😂😂😂

      Bedavadan öneri kaptım ya💃 alanında uzman birinden gelen bu güzide önerilere hemen atlayacağımı belirtmek isterim🌝
      The villain discovered my identity, okuyacağım ilk webtoon olacak buradan. İsmi bile güzel 👌
      ⚠️ Bunlar bitince kapıyı aşındırırım gene, alışmış kudurmuştan beterdir 😅

      Yaa iyi ki geldin, karşılaştığımız için mutluyum 😻🎉

      Sil
    4. Dağ gibi adam ne hallere düşmüştü cidden 🥲
      Ama neyse ki sonrası iyilik güzellik 🥳

      Diyalogunuza çok güldüm yalnız, ehehehehehe 😄 Bence çok muhtemel yakın bir zamanda böyle bir şeyle gelmem 😃 Sonuçta mevzu Castillo... neden olmasın 😝

      Yok estağfirullah çok da uzman sayılmam ki ben, teşekkür ederim ama çok 🙈💐

      Hehehehe, ben de buraları aşındıracağım ki sık sık İnşaallah 😃🥰 Keyifli musmutlu okumalar diliyorum şimdiden, umarım siz de okurken en az benim kadar keyif alırsınız 🥳💛

      Ay ben de çok mutluyum Vallahi, iyi ki denk gelmişiz 😊💐

      Ben de identity'den geldim şimdi, ay son bölüm çok fenaydı, aklımın ucundan bile gecirmedigim şeyler oldu, düşündüğümden fazlası oldu, hatta biraz fazla mı oldu diye düşünmedim değil ama neyse, ahahajajajs 😝
      Ama cidden favori serilerimden ve Castillo birse Ignis iki bende <3

      Kocaman sevgiler 💛

      Sil
    5. İgnis'e bı göz atıp geleyim dedim, 43uncu bölüme gelmişim 😂

      Callisto'yu hatırlatmasından ziyade Mulan'i getirdi aklıma. Aah o Mulan'da gerzek komutan, kız oldugunu öğrenince sırtını dönmüştü ya hemen. Çok sinirleniyorum hatırladıkça 😑😂 Ignis öğrendiğinde ANJELL'den Jeremy gibi atlar herhalde sarılmaya ahahshs. O yüzden keyifle bekliyorum valla.

      Kızıl-beyaz saç kombinasyonu çok güzel olmuş 😻 💯

      Ay son bölümde neler oldu acaba meraklandim şimdi de birazdan gelirim oraya, umarım novele atlamadan durdurabilirim kendimi 😂
      Şey çok iyi, 2. Erkeğin kızın ikiz kardeşi gelince yerden yere vurup kıza geldiğinde yüzünde güller açması ahahahaha. Onu çok sevdim ama umarım sonu buradan Eclise gibi olmaz, onu anımsattı 🥺

      Sil
    6. Ah bilmez miyim, hep o göz atmalarla, masum niyetlerle başlıyor her şey :D Ama birkaç saatliğine kendini bu dünyadan soyutlayip hikayenin akışına kapılıp gitmek de çok keyifli. Her seri bunu başaramıyor ne yazık ki.

      İgnis'le Callisto evet, karakter olarak pek de benzemiyorlar ama ben sevme biçimlerini benzetiyorum :) Novelına da biraz göz gezdirmistim, orada da öyle hissettirmişti, ikisi de tutkulu, sevdiklerini delice sahiplenen tipler ya, ondan sanırım. :D <3

      Ay ben Mulan'ı hayal meyal hatırlıyorum ne yazık ki, çocukluk yıllarından. Ama sen öyle diyorsan doğrudur :D

      Spoiler vermek gibi olmasın ama öğrenmeden atlıyor gibi bir şey bizimki, tövbeler olsun, ahahahahahajs :DD

      Kızıl - beyaz saç eveet, kesinlikle muhteşem görünüyor bir arada *-* Ve ikisinin de gözleri çok güzel renklendirilmiş yahu, nasıl maviler kırmızılar onlar öyle :)

      Ahahaahahdj aynen, o çocuk bir alemdi hakikaten :) Umarım harcamazlar kuzuyu :')

      Gel gel, buralar çok fena :D

      Sil
    7. Spoiler olmadı çünkü atladığını gördüm son bölümde. Ignis'in bende yükselmesi için şeytan halini görmem gerekiyormuş. Off neydi öyle ya o uzun saçlar, zorlamalar falan. Aşk ölçerim tavan yaptı şu an 😂👌💃 ama öğrendiğinde bunu yapsaydı çok daha etkilerdi.
      Sevme biçimini benzettim evet hikayede ilerledikçe. Bekleyem bakem neler olcak, elimdeki işleri bitirince belki novele de dalabilirim ama 🌝

      Kız da gelmiş 40 küsur yaşına ne o hala ilgilenmiyorum halleri, hem de böyle bir şeytana karşı, aaaaaaaa olacak iş değil 😂

      Göz renkleri, göz bebeklerinin parildamasi falan çok iyi gerçekten. Buradaki yeşil göz de fena değil; kırmızı, mavi ve yeşiline düştüm gözlerin 👌

      Umarım Celestine sorun çıkarmaz Selena'ya. Çocuk iyi şeyler yapmak istiyor da işte :/

      Spoiler vermek istersen yakın zamanda öğrenecek mi bilmek isterim. Ikinci sezon bitecek hala öğrenemedi ya😅

      Sil
    8. Şimdi bir bakındım da geldim, şu anki son bölüm novelın 62. bölümüne denk geliyormuş ve novelda 113-114. bölümlerde ogreniyormus Ignis 🥲 Yani neredeyse bir o kadar daha var 😭😭😭 Umarım webtoonda da noveldaki kadar uzamaz işler, tek temennim bu bu seri için 😭

      Al benden de o kadar, kızın bu abartı tsundereliği yetti artık. Benim de hiç hoşuma gitmiyor bu kayıtsız tavırları. Ama neyse ki artık istese de kayıtsız kalamaz gibi görünüyor ehehehehehe 🤭😂😂 Önümüzdeki bölümler bence çok eğlenceli olacak bu yüzden 😂😂

      Uzun saçlı hali sanki biraz Tomoe'yi de animsatmıyor mu ne ? Keşke hep bu haliyle kalsa İgnis, çok daha görkemli görünüyor böyle <3

      Celestine çok şeker, çok içli bir çocuk. İnşallah dedigin gibi olur cidden 🤲

      Sevgiler 💐💛

      Sil
    9. Oha diyorum, başka bir şey demiyorum. Villain discovered derken şu kayıp prensten mi bahsediyo nedir, ben böyle bir geç aydınlanma görmedim 😵😵😵

      Ben de gelecek bölümlerden güzel şeyler bekliyorum, kızın kütüklüğü bozmasın yeter, Ignis'e kalsa bize istediğinizden fazlasını verecek çünkü 🌝🎉

      Neyse gidem de novelin 113-114. Bölümlerini okuyan ehehehe
      Şu an happily ever after'ı okuyorum 🌝
      Iyi geceler 🤭 🌃
      Yaaa Tomoeeeee ya💕💕💕💕💕 ben de ona benzettim Tomoe'yi çok seviyorum benzeyince daha çok sevdim karakteri. Ama dedim lafı dagitmayayim bı de Tomoe'yi katmayayım, tuttum kendimi. Ay sen yazınca çok sevindim 🌝💃🎉

      Sil
    10. Happily ever bence çok sevimli bir seri, çok girift bir konusu, derin bir hikayesi filan yok ama bana çok sevimli çok soft gelmişti, başrolleri de epey sevmiştim. Umarım sizin de hoşunuza gider ve sadece ben beğenmiyorumdur bu seriyi 😅😅

      Onun dışında şu meşhuuur Who made me a princess i okumuş muydunuz, ben okumuşsunuzdur diye önermemiştim onu. Hikayesi çizimleri filan bayağı güzel. Zaman zaman can sıkan gereksiz uzatılmış olayları olsa da 🙄 okunmaya değer bir seri olduğunu düşünüyorum 😊💐

      Slice of life olarak bir dönem Let's go to work tomorrow okuyordum severek, josei seviyorsanız eğer o da çok keyiflidir. Mc ve yaşadıkları çok gerçekçi hissettiriyordu 😊 Romantizmi de aynı şekilde, çok şirin ve gerçekçi. Sorunları ve küçük mutluluklarıyla, sakin işlenen huzurlu bir hikaye 💐

      Josei demisken manga olarak en sevdiğim josei serisi Tokyo Tarareba Musume. Biraz absürt, kara mizahvari de olsa yaşananlar ben çok eglenmistim okurken. Hayata geç kalmış, bir şeyleri kaçırmış ve çokça pişman olmuş otuzlarındaki üç bekar kadının trajikomik hikayesi diye özetleyebiliriz. Bunun dışında hayat hakkında epey güzel tespitleri de vardı, derinlikli yönünü seviyordum, kitap okur gibi hissettiriyordu zaman zaman :)

      Tamamlanmış serilerden a good day to be a dog var aklıma gelen, tam bir k-drama gibiydi. Komedisi bol, romantizmi şeker çok sempatik bir seriydi 😊

      İçimden geldi, donattim yine buraları ahahahaj 😂😂😅 Defterlerimi filan karıştırdım biraz, birkaç seri daha yazayım dedim hatırlamışken, hem muhabbet olur 🤭💛 💐

      Tomoe sevilmez mi hiçç🤭❣️ Sırası gelince Tomoe de güzelleriz burada İnşallah ahahahahahsj 😂😂😂 Şaka bir yana sanırım cidden övmek için yaşıyormuşum ben, tüm yorumlarımda ya seri güzelliyorum, ya karakter 😂😂

      Ben de ben de yorumlaştıkça sevindirik oluyorum, ehehhehehe 🙈💐💛

      İyi gecelerr 💜🤗

      Sil
    11. Yalnız 'tüm piyasayı biliyorum hemen her şeyi okudum' diye başlayıp ' umarım sadece ben beğenmiyorumdur bu seriyi' diye bitirmek ahahahahsh 😂😂😂😂
      Tam nasıl başladı/ nasıl bitti muhabbeti gibi olmuş. Çok iddialı bir seri değil ya, ondan kendime güvenemedim bu seri konusunda sanırım 😅 Ama vallahi redditten öğrenip bu seriyi illegal yollardan çeviren youtubeda bir kanala denk gelmiştim , oradan da okuyordum bir dönem, bayağı öndeydi onlar. Bayağı sevenleri de vardı orada gördüğüm kadarıyla aslında 😂 İnşallah size de hitap ediyordur, yorumlarınızı bekliyorum merakla 🤭💐

      Sil
    12. Evet ben de çok sevdim, 30. Bolumdeyim daha bakayım neler olcak 🌝🌝

      Yaaa ne de güzel, açıklayarak önermişsin yazdığın her isme baktığıma emin olabilirsin. Bedavadan bir sürü öneri aldım 💃 Okumamıştım o dediğini. Benim standartlarım da öyle yüksek falan değil ve bu iki önerin hoşuma gittiğine göre sen begendiysen ben de beğenirim kesin.

      Övmek için yaşamak güzel ya, fangirllük gibi eglencelisi renklisi yok😂

      Sil
    13. Tamamdır, o zaman ben adını verdiklerini okur okumaz buraya damlayıp yazıyorum yorumu 👌💃
      Seçme liste olduğundan sevmeyeceğimi sanmıyorum zaten 😌

      Webtoon ve karakteri övme butonum burada 😌💃🎉

      Sil
    14. Beğendiğinize sevindim 🤭
      İsterseniz mailleşerek de serilerin dedikodusunu yapabiliriz, sizin için de sorun olmazsa 💐 Benim için hiç farketmez. Buraları çok doldurduk gibi geldi sadece, o yüzden 😅🙈

      Sil
    15. İstediği kadar dolsun mekan bizim, rahat ol💃😂 ama mail daha iyi olabilir. Damlıyorum oraya madem :)
      Teşekkürler 🌻🤍

      Sil
    16. Rica ederim, her zaman beklerim 💐💛🤗

      Sil
    17. Bu arada the flower that was bloomed by a cloud serisi hakkında özellikle merak ediyorum görüşlerinizi , bugün tr çevirisi de final yapmış açıp tekrar okuyacağım, Türkçe webtoon okumanın tadı başka 🤭

      Sil
    18. Kızın saç rengi 👌 oğlanlar rakip heralde siyah ve sarı saçlı olanlar, sevdim karakter çizimlerini. Yalnız siyah saclinin saçını sarartıp şeklini benzetsen Akatsuki no Yona'nin SooWon'u olacak gibi duruyor. Ah canım Soo Won'umu hatırlattı 💕 bakalım okuyunca neler gelişecek 🏃‍♀️

      Sil
    19. İsimleri de benziyor, siyahlinin ismi Dowun :)
      Ben de okurken Soowon'a benzetiyordum Dowun'u. Bence okudukça daha çok benzeteceksiniz. :)
      Yeey keyifli okumalar 💜🤗

      Sil
    20. Ay çok sevindim. 😊Aklın yolu birse demek ki 😍🐥 Teşekkür ederim.

      Sil
  13. Ben de çizgi roman okumayanlardanım eğer okumaya karar verirsem yazına başvuracağım, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir şeyler izlemekten zor ama roman okumaktan daha kolay :) Ben de bu sene başladım 🤗

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar