Tiny Star 8 İsekai Webtoon Önerisi (Romantik) Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

8 İsekai Webtoon Önerisi (Romantik)

Kitapların büyülü dünyasına hoş geldiniz!

Bugün Blogları Canlandırma Projesi’nin fantastik temalı haziran ayı temasının gereğini yerine getirmek üzere burada toplanmış bulunduk.

Fantastik kitap veya dizi film seven bir insan değilim. O yüzden epey bir düşündüm bu ay ne yazacağımı ama çizim olunca, yani gerçek hayattan hiçbir esinti olmayınca seviyormuşum fantastiği. Ya hep ya hiççiliğim kendini göstermiş. Ama sorun şu ki neredeyse hepsi devam ediyor statüsünde. Finali göremeyeceğiz başlayınca :/ Bu arada evvel zamanki BCP yazılarından birinde 2’sine değinmiştim, mükerrer yazım için üzgünüm ama kısa tutmayacağım 😊

Bu arada webtoon: Online çizgi roman demek (web+cartoon) Bir Kore Dalgası ürünü. Ama Çin ve Japon yapımları da var.

Listenin hepsi İsekai. Yani karakterin başka dünyalara yolculuğunu görüyoruz reenkarnasyon gibi şeyler. Bu Kore yapımlarında Orta çağ Avrupası’na düşmek moda herhalde, listemin hepsi orada, o zamanda, canavarlar ve büyülerin olduğu ve hikayenin dükler etrafında şekillendiği webtoonlardan oluşuyor, bir Çin yapımı hariç.

Her neyse lafı çok uzatmayayım çünkü liste uzun.  8 tane var da susmakta zorlanmışım 😊 Sevdiğime göre sıralı liste: En sevdiklerim en başta.

Death Is Only Ending for Villainess

(Caninin Sonu Ölüm)

Durum: Devam Ediyor

Bu arkadaş en sevdiğim webtoon.

Özet: Hepimizin arasından biri olan kızımız bir flört oyunu oynuyor. Önce kolay mod: Yvone, dük Eckart’ın kızı. Kaybolmuş küçükken evine dönüyor ve diğer karakterlerin onu sevmesi lazım çünkü üvey kardeşi var, Penelope, hikayenin kötü karakteri, onun kötülükleriyle ölmemesi lazım. Oyundaki elemanların ona aşık olması lazım ki hayatta kalsın. Kolay mod çok kolay. Bütün karakterlerde kolaylıkla mutlu sona ulaşıyor. Zora geçeyim artık diyor. Zor mod: Penelope olmak. Kötü karakter olarak oynayınca ağzını açsa ölüyor. Bütün gece oynuyor ama yok bir adım ilerleyemiyor derken bir uyanıyor hoooop Penelope olmuş. Şimdi hayatta kal bakalım! Zor modu canlı canlı oynarken mutlu sona ulaşıp kendi dünyasına dönebilecek mi?

Oyundaki elemanlar: Penelope’dan nefret eden iki tane erkek kardeş; asi Roland ve cool Derick. Ülkenin cani veliaht prensi Callisto (favorim), kibar bir adam olan büyücü Vinter ve köle bir şövalye Eclis.

Favori Karakterlerim: Callisto > Eclis > Vinter > Penelope > Roland > Derick 

I Became Hero’s Mom

(Kahramanın Anası Oldum)

Durum: Devam Ediyor

Bu da en sevdiğim. Üsttekine aşkım %100 ise bu %99,9. Kızımızın çok sevdiği bir roman var. Esas oğlanın ismi Abel. Buna hayran kız. Gece gündüz bu kitabı okuyor falan derken yazarıyla tanışmam lazım, diye yollara düşüyor. Ama bir kaza geçirip mefta oluyor ve gözünü açtığında bir bakıyor ki o romanın dünyasına düşmüş. Şöyle bir etrafına baktığında bir dükün kızı Aisha olduğunu ve çok sevgili Abelinin dünyalar tatlısı bir ÇOCUK olduğunu görür. Ama hala hayran. Abel’in peşinde gizli gizli. Hediye falan gönderiyor. Derken Abel’i çok seven babası büyük dük Hades bunu çağıyor. Kız ne yapsam ne etsem de derdimi anlatsam derken Hades reiz “Sen heralde bana aşıksın. Oğluma hediye gödermişsin de bana göndermek istemene rağmen dedikodu çıkmasın istedin diye herhal. Tamam olur evlenek madem.” Demesin mi? Kız önce bir şok, sonra da ay anası olup Abel’in yanında kalabilirim kiiiiiii! Diyor ve romana göre birkaç yıla ölecek olan Hades’le hikayesi başlıyor. Romandaki afetlerin önüne geçip Abel’i ve Hades’i kurtarabilecek mi?


(Reizi İnferno şarkısına ekleidm çünkü hatırlatıyor:)

Favori Karakterlerim: Abel > Hades > Baş Rahip > Aisha > Kuleden tekmelenen büyücü reiz 😊

Bu eleman, bu türde okuduğum ilk yapımdı ve kitabın içine düşme fikrine hayran kalmıştım. Kitapta olmayan bir karakterin akışı ne kadar değiştirebileceği veya kahraman bakış açısıyla yazılan bir romandaki olayların gerçekte nasıl olduğu gibi yönler çok ilginç gelmişti. Listenin devamında benzerlerini bulacaksınız bu yüzden kitapların büyülü dünyasına hoş geldiğinizi söyledim 😊

 

Pharoah’s Concubine

(Firavunun Cariyesi)

Durum: Tamamlandı

Burada gerçek dünyaya yolculuk var. Zamanımızın Çin’inden zengin bir kızımız antik Mısır’a düşüyor. Ve esas oğlanımız Firavun II. Ramses! Hz. Musa zamanındaki cani firavun oluyor kendisi. Ramses diye 4-5 ciltlik bir roman vardı, Lisede ilk cildini okuduğumu hatırladım şimdi. Orada Hz. Musa çölde yılanlar ve zehirleriyle ilgilenen ve Ramses’in arkadaşı olan bir karakterdi. Vay be.. Öhöm öhöm, dağılmayalım. Burada Hz. Musa yok neyse ki. Hehehe. Daha prens olan gencecik, webtoonun karakterleri fıstık gibi çizmeleri sebebiyle müthiş yakışıklı bir delikanlıya dönmüş Ramses’in, bu dünyaya düşmüş antik Mısır tarihçisi kızla aşk hikayesi bu. Bu arada Ramses, karısı Nefertiti ya da Nefertari, karıştıtıyorum bu kraliçeleri, ‘ye olan aşşkını tapınak duvarlarına kazımız bir aşık da aynı zamanda. Bu hıyar kızımız da adı sorulunca kraliçenin adını vermesin mi?

Burada kızın kendi zamanına döndüğünde tarihteki değişiklikler müthişti. Koca Mısır tarihini değiştiriyordu kız!

Favori karakterlerim: Lacivert/mor saçlı Hititli bey, Ramses’in beyaz ve kırmızı saçlı yarımcıları > Ramses (Bunun sonda oluşunun sebebi gerçek Ramses dolayısıyladır ama gene de sıralamaya girdi :/)

Puanım 9,5

Bu üçü çok sevip önerdiklerim. Şimdi fena değil kısmına geçiyorum.

The Villain Discovered My Identity

(Cani, Kimliğimi Keşfetti)

Durum: Devam Ediyor

Burada kızımızın düştüğü dünyada kraliçenin gizli bir oğlu var, başrol. Onun saraya dönüşü ve tahta geçişi anlatılıyor. Başka bir prens var o da kötü karakter. Bunun annesi şeytani bir varlık, o yüzden onun da şeytani güçleri var. Bununla savaşıyor ve sonunda bu prensi ve yanındakileri idam ediyor. Mutlu son! Kızımız bu dünyaya kim olarak düşüyor bakalım: Cani prensin bir numaralı şövalyesi Celestine’in ikiz kız kardeşi Selena! Kardeşini aşkla büyütüyor ki cani prensin yanında kötülük yapıp idam edilmesin. Çocuk askere gittiği gün bir mektup bırakıp kaçıyor: “Ablacım, bana her zaman aşkın önemini anlattın. Şimdi ben de biricik aşkıma gidiyorum.” Askerden kaçanın ailesi bile infaz edildiğinden kızımız saçını kesiyor ve kardeşinin adıyla orduya katılıyor. Bunun babası efsanevi bir kılıç ustasıymış ve cani prensin saygıdeğer hocasıymış. Kız, öne çıkıp olaylara bulaşmamak için yeteneklerini saklasa da cani prens de, prens olduğundan bile haberi olmayan başrol prens de bunu keşfedip yakınlaşıyorlar.

Buradaki sorun caninin kimliği keşfedememesi. İsme bile koymuşlar ama hıyar canimiz kızın kız olduğu anlayamıyor. Ben erkek mi seviyorum falan diyor o yüzden puanını kestim 😊

Favori Karakter: Selena > Cani Prens > Romanın başrolü prens 

I Picked Up the Second Male Lead After Ending

Romanda farklı annelerden iki prens kardeş gibi büyümelerine rağmen ikisi de başrol kıza aşık olunca birisi isyan başlatıyor diğerini öldürmek için. Kaybediyor, yanındakiler idam ediliyor ama şimdi kral ve kraliçe olmuş başroller eski arkadaşlıklarının hatırına bunu affedip kuzeyde karlı dağların arasında bir şehre dük olarak gönderiyorlar. Bizim zamanımızdaki kızımızın favori karakteri bu yardımcı karakter (Ritch’ti galiba). Ve komşu krallığın prensesi Poeny olarak uyanıyor. Soğuk yerde aşk acısı çeken bu garibana gideceğim diye peşinde dolanmaya başlıyor. Adamın kişiliği de buz, reddediyor sürekli ama kız, kendi sağlığı el vermese de zorla onun şatosunda yaşamaya başlıyor.

The Reason Why Raeliana Ended Up At The Duke’s Mansion

Şu sıralar okuduğum webtoon bu. Kızımız roman evrenine düşüyor ve hikayeye göre nişanlısı tarafından öldürülecek. Bunun ölümü üzerine arkadaşı olan esas kız şehre gelecek ve esas oğlan olan eski prens dük beyle tanışacak ve hikaye başlayacak. Kızımız ölmemeye çalışıyor tabi doğal olarak ve bu uğurda esas oğlan olan bad boy dük ile yalancıktan nişanlıcılık oynayalım, sen güçlüsün benim eski nişanlıyı def eder, kurtarırsın beni ondan, diyor. Ve hikaye başlıyor. 

Seduce The Villain’s Father

(Caninin Babasını Baştan Çıkar)

Durum: Devam Ediyor

İsimden anlaşılacağı üzere cani henüz doğmamış, babası genç ve tabi yakışıklı bir dük. Kızımız bunu ayartıp caniyi cani yapacak kara büyücü kadınla evlenmesinler de sorun kökten çözülsün diye uğraşıyor. Romana göre bu kara büyücü bu adamla evlenip çocukları doğduktan sonra çocuğu kötü şekilde yetiştiriyor öyle ki çocuk önce babasını öldürüyor. Yazık la adama, şununla evlenem bari :D diyor kızımız.

Beatrice

Bunun da çizimler iyi. İsekai’den sıkılıp başlamıştım ama çeyreğinde öğrendim ki bu da öyleymiş ama roman değil, tarihte geriye gitmişler sadece. Bir ülkenin arşidükü, kralın oğlu, başka bir ülkeyi ele geçiriyor kraliyet ailesini kılıçtan geçiriyorlar tabi. Başrol kızımız prenses Beatrice. Siyah saçlı diye aileden görmüyolar bunu, iğrenç biriyle evlendirmişler,zten o satmış ülkeyi düşmana :D Nasıl oluyordu hatırlamıyorum bu hayatta kalıp köle olarak yaşıyor. Bizim zamanımızda botanik bilimciymiş otlarla falan ilgileniyor derken arşidükün çok değerli atını iyileştiriyor ve sonra özel hizmetçisi oluyor. Ama kimse onun prenses olduğunu bilmiyor. Buna uzun zamandır dönüp bakmadım:/

Az önce Raeliana'lı webtoonda şu sahneye denk geldim. Konumuza uyuyor diye ekliyorum giderayak :D

See


 Çok şükür listenin sonuna geldik :D Güzel bir şey bulursam eklerim sonra :)

İyi yaz tatilleri dilerim!

Sevda.

 

 

 

Yorumlar

  1. Konular birbirinden ilginç. Bunlar fantastiği daha çok basamak olarak kullanmış. :) Fantastik dediğin sağlam olmalı, bu tarzı sevemiyorum. Bir de romantizm girince içine hiç ağırlığı kalmıyor.
    Genel olarak herkes bir yere düşmüş ve garip olaylar başlamış. :) Hiç webtoon okumadım, manga bile okumuyorum kolay kolay. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Fazla fantastik bana gelmiyor ya. O yüzden buradakiler gibi giriş seviyesi daha çok benlik :)) çok hareketli şeyler olmasın diye romantik okuyorum çizgi romanda. Hareketi animede görmek istediğimden :D

      Sil
  2. Hepsi birbirinden ilginç. Bazılarının konusunu okurken çok güldüm. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay he ya. Saçma sapan şeyler. Bu yüzden çok eğleniyorum okurken 😂😂

      Sil
  3. senden yine müthiş bir yazı bu. böyle toplu yazıların çook faydalı ve keyifli hep. yazıya girişin çok tatlı bir kere. toplanmış bulunduk hihi. webtonların hepsi de güzelmiş. webton seviyom ben de ama tabi her zaman okunmuyor. ilk ikisi evet belli çok hoşlar. demek avrupanın dükler dönemine gidiyorlar :) tenk yuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim 😻 çok mutlu oldum 🐥💝 he ya Kore webtoonunda öyle bir furya var heralde. Ben de pek Avrupa ortaçağına bakmam ama buradayken ilgimi çekiyor 😂 okurken eğlenmenize sevindim. 💕🐥

      Sil
  4. Roman evrenine düşen kızın hikayesi hoşuma gitti, webtoon okumuyorum ama okumak istersem senin listenden seçimler yaparım :)

    YanıtlaSil
  5. ne zamandır webtoon veya manga okumadım yaa güzel liste olmuş bir iki tanesine başlayabilirim ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar