İçeriği Paylaş!

Şöyle genel bir durum bildirimi :)

 


Merhaba,
Sanırsam tam bir ay sonra özgür olacağım. 
O zaman buralara doğru düzgün bir şekilde uğrayıp yazılarınıza uğrayacağım, amin. 
Bu çarşamba tezimi teslim edip bir ay boyunca ekleme, düzenleme, savunma falan takılıp durmaya devam edeceğim hala.
Ne durumdayım? 160 sayfa oldu ekler falan filanla. Beni tatmin etti uzunluk ama analizin ikinci basamağı hala bitmediği için henüz yarım. 
Son iki haftadır özellikle geç uyuyup erken uyanacak kadar bilgisayar başında takıldığım ve geçen gün gözümde büyüttüğüm birkaç bölümü tıkır tıkır yazdığım için dün kendime bir tatil verip eve 15 dk olsa da birkaç defacık gittiğim Konya Kyoto Japon Parkı'na gittim. Sakuralar olmasa da güzelmiş ama tabi o sakura havası yok. Koi balıkları derya kuzusu olmuş cidden alıp yiyesim geldi :D 
Tabi madem gitcez havaya girmek bakımından Çin'den getirttiğim hakamamı giydim. Geleneksel bir Japon giysisi, genelde samuraylar ya da dövüş eğitimi alanlar giyiyor. Kimonodan çok çok rahat bir giysi, unisex. Çinliler hem uzunluk hem de genişliğinden çaldığı için istediğim görüntü olmadı ama yapcak bir şey yok. Neyse eğlenceliydi. Fotodaki ben kişisi üzerinden görülebilir.
Parkta Japon yemeği olarak sushi tabağı vardı sadece, eskiden o da yokmuş. Parkın karşısında etliekmek yiyip eve dönüp kendim yaptım akşamına.
Neyse, yarım günlük plandı yorulduğumu hissedip çalışmadım sonra.
Bugün de oturup bugünü ayırdığım çalışmayı 2 saatte bitirince ne yarının işini yapasım geldi, ne uyuyabilecek bir ortam var ofiste ne de kafa yormayacak bile olsa bir şeyler okuyup yazasım geldi. Buraya geldim ben de :D
Genel bir ifade vereyim de gelecek ay buluşalım inşallah diye haber edeyim deyu.
 Kendinize iyi bakın. 
Görüşmek üzere.


Yorumlar

  1. Hoşgeldin. Tezin biterse rahatlarız iyice, ilk planın bana gelmek olsun ama hep erteledin. 🥲 Kıyafetin çok hoş, ben bayıldım, güle güle giy.
    Tezinde kolaylıklar dilerim, Allah yardımcın olsun. 🥰🌺 Bir an önce buraya dönmeni dört gözle bekleyeceğim. 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiaaa çok teşekkür ederimmm. Evet evet evet, inşallah geleceğim "tez" (ertesi) zamanda hehe. Allah razı olsun kardeşim.

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun kardeşim e ozaman buraya geldiğinde ikinci plandada ben olayım duygu kardeşim ilk sırayı kaptı madem☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydeeeeee İstanbul'dayım 😂😂
      Sağolasın kardeşim 🌞

      Sil
  3. kolay gelsin başarılar :) yine şeker gibi anlatmışsın ve ne güzel de giynimişsiin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar