Tiny Star BCP Haziran Ayı Raporu ve Temmuz Teması Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Jujutsu Kaisen: İtadori neden Sukuna için mükemmel bir taşıyıcı ve rakipti?

  Jujutsu Kaisen: İtadori neden Sukuna için mükemmel bir taşıyıcı ve rakipti? Merhaba, Bugün burada aslında Duygu'nun Mekanı 'ndaki karakter tahlillerinden yapmak istemiştim ama beceremedim :D Zaten bunu biliyordum ama yapacak bir şey yok elimizden geldiği kadar diyeceğiz ama beceremeyişimin sebebi çok uzun olması 2 karakteri birden yapmak istedim ve o da sanırım 3 sayfalık yazı oldu. Ama zaten izlemeyenler için her şey anlamsız olacaktır. Gene de kimmiş bunlar nasıl bir ilişkileri var ki tahlil ediyorum kısaca yazayım: Sukuna dediğimiz kişi 1.000 yıl öncesinin Lanetlerin Kralı diye anılan çok çok güçlü ve zalim bir lanet. Önceleri insanmış sonradan lanete dönüşmüş ve bütün sahirler falan toplanmışlar da zar zor bunu yenmişler. Ama yenmeleri de onu yok etmemiş 4 tane kolu var bunun, bütün parmaklarına ruhunu dağıtmış ve dinlenmeye çekilmiş. 20 parmak var ve yok edilemiyorlar anca işte kilit altında tutacaksın ama ne kadar tutarsın yani. 1.000 yıl sonra bizim esas karakter

BCP Haziran Ayı Raporu ve Temmuz Teması

 

Merhabalar!

Bugün Blogları Canlandırma Projemizin raporunu sunmaya geldim! Bu ayki konumuz Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi ya da Fantastik temalarında kitaplar okumak veya dizi filmler izleyip bloglarımızda yorumlamaktı. Doğal olarak çok fantastik şeyler yazdık :D

Şimdi, bu ayki temada yayınlar yapan arkadaşlarımızın yazılarını listeleyelim:

Okurix - Hava Uyanıyor (Kitap)

Sade ve Derin - Scarlet (Kitap), Saplantı (Kitap)

Duygu'nun Mekanı - Drizzt Efsanesi 4. Kitap - Kristal Parçası (Kitap)

Tefrika - 8 İsekai Webtoon Önerisi (Online Çizgi Roman)

Sayfadan Sayfaya - Gölge ve Kemik (Kitap)

Düş Tasarımcısı - Mülksüzler (Kitap)

Sessiz Gemi - Archive 81 (Dizi), Vikings: Valhalla (Dizi)

Bez Cadıları - Alchemy of Souls (Dizi)

Bonheur - Happy Birthday the Series (Dizi)

Fighting - Özel Baskı Harry Potter Kitapları

Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap - The Umbrella Academy 3. Sezon 1. Bölüm (Dizi) 

Evet, fantastik yazılarımız bu şekilde 😊 Epey yazmışız, bizi tebrik ediyorum!😎 Ve şimdi gelecek ayın temasını açıklama vakti. “Hmm, bu temada ne yazsam acaba…” diye düşüneceğimiz konu,


Temmuz Ayı Teması: İspanyol Kültürü ya da Romantik-Drama


Benim yorumum: İspanyol Kültürü hakkına hiçbir şey bilmiyorum! Kolaya kaçıp romantikten yol alacağım muhtemelen ama umarım diğer arkadaşların yazılarından bu kültürü tanıma fırsatı bulurum. Sevdim temayı, şimdiden ellerimize sağlık!

Gelecek ay görüşmek üzere!


Yorumlar

  1. ooooo oleeeey :) 10 kişi güzeeel :) romantik-drama çok kolay tabiiii seçenek o kadar çok ki :) ispanyollar hımmmm carmen, goya, flamenkoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet! 10 kişi çok güzelllll :)) İspanyol tanıycam yeyyyyyy!!

      Sil
  2. Eline sağlık. :) Yaz geldi inşallah bundan sonra katılım artar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Afiyet olsun 🤭 evet ben de öyle umuyorum 🥳

      Sil
  3. Uzun süredir yoktum. Bu ay ben de katılım sağlamaya çalışacağım. Çok heyecanlıyım 🥺

    YanıtlaSil
  4. Temmuzu yazamadım ama konu şahaneymiş :) Romantik dramada çok tatlı seçenekler var tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fantastik bir konuydu :D Ve evet, çok tatlı seçenekler okuyacağız :))

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar