Tiny Star Blogları Canlandırma Projesi Kasım Ayı Raporu Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

Blogları Canlandırma Projesi Kasım Ayı Raporu

Merhaba, 

Bloglar arası etkileşimi arttırmak için başladığımız Blogları Canlandırma Projemizde Kasım ayına kadar geldik. Bir seneyi daha devirmek üzereyiz. 

Projemizde her ay bir tema belirliyoruz ve katılan blogger arkadaşlarımız o temaya uygun kitap okuyup veya dizi-film-anime izleyip yayın yapıyor. Detaylı bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz :)

Kasım ayı temamız "Çocuklar, Hayvanlar ve Bilim Kurgu" idi. 

Bu ay katılan arkadaşlarımız belgeseller, animeler, filmler ve bir dizi ile bir kitap hakkında yazdılar. Listemiz şu şekilde: 

Aralık ayı temamız ise "Taze Eserler" olacak.

Yepisyeni şeyler hakkında konuşacağız demek. Heyecanlı. O halde,
Gelecek ay görüşmek üzere :) 

Yorumlar

  1. Eksikleri ekliyorum;
    https://murekkeplehayaller.blogspot.com/2023/11/bcp-kasm-cocuklar-hayvanlar-ve-bilim.html
    https://yuregiminiklimi.blogspot.com/2023/11/blogger-canlandirma-projesi-kasim-202396.html
    https://ucunkuslar.blogspot.com/2023/12/cocuklar-ve-atlar-bcp-kasm-ay-temas.html
    linkleri ekledikten sonra bu yorumu silebilirsin istersen. :)

    YanıtlaSil
  2. Ayın teması güzelmiş, herkesi okuyamadım da keyifli bir etkinlik olmuş yine. Emeğinize sağlık. 😊🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler efenim <3 Aynen, eğlenceli şeyler çıkmış :)

      Sil
  3. Seçime sunulan bu ayın temaları, içerik olarak çok zengin ve ilginçti. Nedense katılım az oldu. Ben dahil, ayın son haftasında yayınlanması gereken paylaşımlarımızı biraz geç yayınladık. Kasım Ayı yoğundu sanırım.
    Sağlıkla, mutlulukla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sanırım hepimiz yoğunduk. İçerikler gerçekten çok zengin ve farklı farklı şeyler hakkında bilgilenme imkanı sundu bu ay, sevdim.
      Teşekkürler.

      Sil
  4. Ellerine sağlık :3
    Son anda da olsa dahil olmaktan büyük zevk aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de büyük zevk aldım dahil olmandan!🐶🐶😘🐶🐶
      Tenkyuu

      Sil
  5. Selamlar!
    Yıllar sonra bloguna dönen biri olarak bu etkinliğe katılmayı çok istiyorum. Ocak için devam ediyor musunuz?
    Sevgiler,
    MyReal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz.
      Evet, devam ediyoruz bu sene de. Sizi de aramızda görmekten mutluluk duyarız.
      Bu ayki tema komedi, mizah, müzik
      Proje kuralları için buraya bakabilirsiniz :)
      https://okurixx.blogspot.com/p/2023-bcp.html?m=1

      Sil
    2. Hoş buldum! :)
      Komedi dalında film , kitap ya da müzik seçip onunla ilgili yazıyorum.
      Ay sonunda herkes yazısını paylaşıp birbirini ziyaret ediyor.
      doğru anladım dimi? :)

      Sil
    3. Komedi, mizah veya Müzik alanında bir eser seçip yazımızı yayınlıyoruz ay sonunda.
      Eser bir kitap, film, dizi, anime, belgesel vs. her şey olabilir keyfimize göre:)
      Müzik eseri de eğlenceli olur ama bu zamana kadar sadece bir defa bir şarkı listesi yazıldı katıldığım aylarda okuduklarim kadarıyla. Tabii eğlenceli olur bekleriz.

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar