Tiny Star The Head 2020 Dizi yorumu Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Jujutsu Kaisen: İtadori neden Sukuna için mükemmel bir taşıyıcı ve rakipti?

  Jujutsu Kaisen: İtadori neden Sukuna için mükemmel bir taşıyıcı ve rakipti? Merhaba, Bugün burada aslında Duygu'nun Mekanı 'ndaki karakter tahlillerinden yapmak istemiştim ama beceremedim :D Zaten bunu biliyordum ama yapacak bir şey yok elimizden geldiği kadar diyeceğiz ama beceremeyişimin sebebi çok uzun olması 2 karakteri birden yapmak istedim ve o da sanırım 3 sayfalık yazı oldu. Ama zaten izlemeyenler için her şey anlamsız olacaktır. Gene de kimmiş bunlar nasıl bir ilişkileri var ki tahlil ediyorum kısaca yazayım: Sukuna dediğimiz kişi 1.000 yıl öncesinin Lanetlerin Kralı diye anılan çok çok güçlü ve zalim bir lanet. Önceleri insanmış sonradan lanete dönüşmüş ve bütün sahirler falan toplanmışlar da zar zor bunu yenmişler. Ama yenmeleri de onu yok etmemiş 4 tane kolu var bunun, bütün parmaklarına ruhunu dağıtmış ve dinlenmeye çekilmiş. 20 parmak var ve yok edilemiyorlar anca işte kilit altında tutacaksın ama ne kadar tutarsın yani. 1.000 yıl sonra bizim esas karakter

The Head 2020 Dizi yorumu

Hola! 

Nasılsınız? Bugün uluslararası bir yapım olsa da İspanyol oyuncuların ağırlıklı olduğu ve arada İspanyolca konuşulan bi kısa diziyı yorumlayıp tavsiye edeceğim: The Head
Sadece 6 bölüm. IMDb puanı 6.9 
Fragmanı ekleyelim hemen: 
Özet: Küçük bir ekip, kış aylarında Polaris VI Uluslararası Araştırma İstasyonu'nda kalır (Antarktika). Üs dış dünyayla iletişimi kaybettiğinde, yaz komutanı Johan liderliğindeki bir grup, araştırmak için geri döner. Mürettebatın çoğunu ölü bulurlar, sadece iki kurtulan ve Johan’ın karısının kayıp olduğunu anlarlar. Sadece hayatta kalan iki kişi suçlara ışık tutabilir, ancak bunlar aynı zamanda çelişkili anlatımları anlatan ana şüphelilerdir.
Resimde, ortadaki Johan dışında kalanlardan ikisi hariç hepsi mefta. İlk bölümden 8 ceset görüyoruz. Bu arada Johan'ın karısı kayıp. Johan da soruşturmayı üstlenip karısını bulmaya çalışıyor. Dizinin devamında geriye dönük olarak sağ kalan Maggie ve diğeri bize neler olduğunu anlatmaya başlıyor. Ama tabi bölük pörçük. Bizler de onların bize anlattığı kadarıyla neler olduğunu anlamaya çalışıyoruz. Ama sekiz cinayet var, katil/katiller kim? Veya sağ kalanlar gerçekleri mi söylüyor, bunu bilemiyoruz. 
Karekterleri isimleriyle veren şu fotoyu koyayım da aklınız karışmasın:
(Tabii ki Aki'yi büyük resimden verecektim:)
Geçen sene haziranda yayınlanmıştı bu. Ama Türkiye'de HBO kanalı yayınlanmadığından izlemek büyük bi sıkıntı olmuştu. Sonra bi sayfanın paylaştığını gördüm, tabi resmi bi yayın değil :D Oradan izlemiştim, neredeyse günü gününe. Şimdilerde çeşitli Avrupa ülkelerinde yayınlanıyor. Türkiye de yeni yeni izlemeye başlar heralde.
Yoruma gelince, ben sevdim. Diziye başlama nedenim Tomo'nun ilk uluslararası dizisi olmasıydı. Yanında Le Casa de Papel'in Alvaro'su da olunca, dedim hemen izliim. Kendisinin izlediğim ilk yapımı :D Dizinin reklamı da bu ikisi üzerindendi. İkisinin videoları paylaşılıyordu sık sık.
Aki (Tomo) ve Ramon (Alvaro) gerçekten iyiydiler. Fragmanda kavga sahnelerini görünce çok hoşuma gitti, özellikle o sahneyi bekledim. Keşke daha uzun olaydı :D
 Karakter olarak erkeklerden Ramon'u ve güvenlik görevlisini (kafa adamlar), kadınlardan da Heather'ı sevdim (güçlü, cesur kadın). Annika güzeldi, ama ona ve Maggie'ye ayar oldum. 
(Nasıl da güzel ağlamış canımcım. İyi bi şey için ağlayaydın da bizi de duygulandıraydın be reiz:)
Eleştiriye gelince, cinayetlere yol açan olay çok saçma sonuçlanmış. Johan'ın karısının, Annika tutumu tuhaf geldi. Bi de soruşturan Johan olunca onun ve Annika'nın sahneleri, karısına özlemi falan verildi doğal olarak. Bence 3-5 sahne de olsa daha az olabilirdi, ben sıkıldım oralarda (6 bölümde ne ara sıkıldın jsdfjskd). Olayı çözelim heyecanı olduğundan o :D 
Dizinin başında millet böyleydi:
Sonra şöyle oldular:
Ölümler başladığında, tabii herkes birbirinden şüpheleniyor. Dedim katile gerek yok bunlar birbirinin işini bitirir. Sonra öyle mi oldu katil mi bulduk izlemenize kalmış. Ben finalde biraz şaşırmıştım. Sevmediğim bi karakterin suçlu çıkmasını istiyordum ama beklemiyordum. Ve bi şekilde suçlu çıktı. Doğru tahmin etmiş sayılıyor muyum? 
Bu sahne iyidi, hüzünçlüydü ve çok sevdim. 
Ha bu arada, oyuncalar arasından şarkıcı diye dizinin müziğini Tomo reiz'e vermişler. Klipte kendisinin android ve anime halini görebilirsiniz. Bkn.
Koca filmdeki tek Japonca replik de ahanda şu:
("Ne la bu?!" diye çevircem wtf durumlarında söyleniyor)
6 bölüm su gibi akar gider ve güzel vakit geçirirsiniz. İzleyeceklere şimdiden afiyet olsun. Keyifli seyirler.
Adiós👋



Sevda Polaris V.

Yorumlar

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar