Tiny Star Top 3 K-Drama Listem Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Leylaklar açmış gördün mü? I BCP Nisan

 Merhaba! Böyle bir başlık atarak başladığım yazıyı leylaklar solmaya yüz tutarken paylaştığım için üzgünüm :') Aslında bayram haftasında İstanbul'da ve Konya'da izleyip fotoğrafladığım bütün çiçekleri paylaşmak istemiştim. Ama birbirinden güzel çiçekler galerimi doldurduğu için kısıtlama yapamadım ve niyet ettim bu baharın bütün çiçeklerini paylaşmaya 💐🌸🏵🌹🌺🌻🌼🌷☘🌱🌳 Blogları Canlandırma Projesi'nin bu ayki teması " Bilimkurgu, Fantastik, Fantazi, Doğa ve Bahar"dı. Ben doğa-bahar üzerine bir şeydense baharın kendisinden söz etmeyi, daha doğrusu baharın kendisini izlemeyi seçtim :)  Telefon kameram profesyonel değil ama kalitesi ve rüzgar izin verdiği kadarıyla çektik bir şeyler :)  Fotoğraflara bakarken arkada şu şarkının çalmasını tavsiye ederim: Ezginin Günlüğü - Hişt Konya'da kaldırımlarda ve arsalarda gördüğüm mini mini gelincikler Konya Kyoto Japon Parkı'na giden yol. O yolun kaldırımına dökülen sakuralar Parkın ön duvarını örten bambular P

Top 3 K-Drama Listem

 Merhaba, ah hayır Annyeong!

Blogumun ilk K- Drama yazısına hoş geldiniz! Bir daha da yazmam, diyormuşum:D Bugün herkesin heyecanla beklediği (!) en sevdiğim 3 Kore dizisini açıklıyorum :D

Blogları Canlandırma Projesinin Temmuz sayısında İspanyol Kültürü ve Romantik-Drama takılacaktık, önceki ayın raporunda belirttiğim üzere kolaya kaçıp romantik dramadan yol alıyorum. Romantizm çok ön planda değil listemde, biri psikolojik, biri suç, biri tarihi. Ama tabii ki Kore dizilerinin olmazsa olması romantizm eşliğinde ilerliyorlar. Pek çok kişi izlemiştir birinden birini o yüzden çok heyecanlandım şu an.


1. KILL ME HEAL ME (2015)

Tür: Drama, Psikolojik, Romantik, Komedi

IMDb: 8.3

Komedi kısmı çok iyiydi ya. Gülmekten öldüğüm bir yapımdı. Romantik komedi favori türüm bu arada. Hanımefendinin Ji Sung'la ikinci yapımı galiba. Öncesinde Secret (Love)'ı izlemiştim de bunu görünce "Ay gene mi aynı kadın ya!" diye kederlenmiştim ama izledikten sonra bir şikayetim yok. Ay bi de Familiar Wife'da birlikteler! Neyse onu da izliycem :D

Mini tanıtım: Kişilik bölünmesi olan zengin bir ailenin veliahtı Cha Do Hyun, kendisini tedavi etmesi için yeni yetme bir psikolog olan esas kızımızı bulur. Sözleşme falan imzalandığından kızımız mecburen buna bakar. 7 farklı kişiliğe bölünmüş çocuğumuz iyileşebilecek midir?


Ji Sung... Aynı dizide 7 ayrı karakteri müthiş canlandırmıştı burada. Favori kişiliklerim Yona ve Shin Se Gi. Shin'i esas oğlan olan ve bedenin asıl sahibi olan Cha Do Hyun'dan daha çok seviyorum ki daha çok sevmeyeniniz var mıdır? Şuraya üç beş gif serpiştireyim:

Kızımızın kardeşi rolünde gördüğümüz Park Seo Joon da müthiş bir karakterdi ve onun Ji Sung'la sahneleri iple çektiğim sahneler oluyordu. Arada bir açar açar izlerim hala. Nasıl yazılır bilmiyorum ama şarkıyı yazıyorum beraber söyleyelim: "Oppa, imneseyo, Yona ga icchanayo, Oppa, imneseyo, Yona ga bobbohecuge, Aaaah!"😘


2. FLOWER OF EVIL (2020)

Tür: Suç, Gizem, Romantizm

IMDb: 8.7

Şimdi bütün kahkahaları unutun. Burada sadece kan ve gözyaşı var. 

Lee Joon Gi'yi pek sevmiyorum ben ama karakteri Do Hyun Su'yu canlandırken çok iyiydi. Gerçi 2 Weeks'te de güzel bu adam. Esas kızımız çok güzel! Normalde kızları beğenemem bir türlü ama burada esas oğlandansa kızı tercih ediyorum. Aa durun, katil bir karakter var dizide, Baek Hee Sung. Onu canlandıran eleman da çok yakışıklı, Kim Ji Hoon.

Mini tanıtım: Bir seri katilin oğlu olan ve üzerine de bir cinayet yıkılmış masum esas oğlanımız Do Hyun Su, kendisini yakalamakla görevli dedektifle evli, mutlu, çocukludur ama tabi diziyi çektiklerine göre yakalandı yakalanacak bir durumdadır.

Esas oğlanın ağladığı sahneler bizi de deşip geçiyordu. Hele ki "Ben ölü insanlar görüyorum." repliğini söylediği sahne. Ama spoiler olmasın diye resim ekleyemiyorum :/

Ama bu adama psikopat rolü cuk oturuyor, bence.

Gene de dizinin sonunda esas oğlanda beliren sorunu gereksiz buldum, ne gerek var şimdi. (İzlemeyenler: Neye ne gerek var o_O)


3. HWARANG : The Poet Warrior Youth (2016-17)

Tür: Aksiyon, Tarihi, Komedi, Drama, biraz Romantizm

IMDb: 8.0

Öncelikle bu dizideki salaklığı söylememe izin verin. Kralı koruyacak elit bir savaşçı birlik (Hwarang) kurulmak isteniyor. Bu amaçla genç katılımcıları seçecekler. Kriter ne olabilir? Savaş, dövüş yeneteği iyi olan gençleri toplamak, değil mi? Ama burada ne yapıyorlar dersiniz? Güzel erkekleri toplayalım diyorlar. Zaten güçlüleri toplayalım ayağıyla Kore'nin yakışıklılarını dizebilirdiniz ve bunu yadırgamazdık. Düşman gelince cazibeleriyle mi öldürecek bu adamlar? :D Neyse, böyle bir durum.

Mini özet: Ay zor oldu birden bunu iki satırda anlatmak ama deneyelim: Esas oğlanımız Moo Myung, kral yüzünden ölen arkadaşının yerine geçer ve kraldan intikam alma umuduyla Hwarang'a katılır. Bu arada kral da kimliğini açıklamadan Hwarang'a katılmasın mı? Bu da yetmezmiş gibi sahte abisi olduğu ama bunu bilmeyen kardeşi de bir şekilde bu erkek yurduna giriverir. Ve aşk üçgenimiz Moo Myung, kral (Park Hyung Sik) ve kızımız (Go Ara) arasında kurulur. 


Siz hangisini seçerdiniz?

Bu dizinin, iki Park'ın yakışıklılığı, güzelliğinin yanında önemli bir özelliği, BTS'den V ve SHINee'den Min Ho'nun kadroya dahil olmasıdır. V'nin bi sahnesinde, ciğerimiz kalmamıştır, duyurusuna çıkabilirsiniz. Bunun dışında çok üzüldüğüm bir sahne çok yoktu sanırım, yani galiba. Esas oğlanın finaldeki saç şeklini sevmedim ama 

Bu arada sonunu en sevdiğim Kore dizisi olabilir. 


Eveeet mini listemizin sonuna geldik. Okuduğunuz için teşekkürler. Hoşçakalın.

Bu arada sizin en sevdiğiniz Kore dizileri hangileri? 

Not: Yorumlarda belireceği için söyleyeyim: Goblin'i izlemedim daha xd

Sevda, ah hayır Sarang.

Yorumlar

  1. Kill me Heal me nin videolarına rastladım ama izlemedim henüz. Listeye alıyorum.
    Flower of Evil çok iyiydi. Jun Ki yi severim. Oyunculuğunu da beğeniyorum.
    Son olarak Hwarang ın bir kaç bölümüne göz atmıştım sadece.
    Zman içinde insanın beğendikleri değişebiliyor. On sene önce izleyip beğendiğim ama şuan izlesem pek beni sarmayacak diziler de var. Beğendiğim diziler ise, son zamanlarda izlediğim Twenty Five Twenty One güzeldi. Thirty-Nine beni çok ağlattı. A Business Proposal eğlenceliydi. Doctor Prisoner akıl oyunları müthişti. Once Again çok güzel bir aile dizisiydi, bayıldım. Eskilere pek girmeyeyim çıkamam içinden. :) Ama Irisi beğendiğimi hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Jun Ki'nin oyunculuğu iyi gerçekten. A Business Proposal'ı merak ediyorum ama webtoonunu okuyacağım galiba. Bir ara çok görüyordum bu diziyi. Diğerleri hakkında hiçbir bilgim yok. Dr. Prisoner akıl oyunlarıyla aklımı çelmedi değil şu an.
      Bu listedekiler dahil üç beş dizi hariç Kore dizilerini on sene evvel izliyordum bana göre saydıklarının hepsi yeniler :D

      Sil
  2. Sonuncu dizi benlik değil ama diğerleri merak ettim, severim diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seversin diye düşünüyorum :) Keyifli seyirler.

      Sil
  3. Ah " kill me heal me" enn sevdiğim kore dizisidir, o ne güzel bir konuydu ve Ji Sung'un oyunculuğu inanılmaz iyiydi :) bana da sevgili deeptone önermişti uzun zaman önce izlemiştim.
    Diğerlerini izlemedim ama 2. olanı izleyebilirim diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel! Deeptone'un da hala en sevdiğiymiş :) İkinci iyi evet, İMDb'si daha yüksek hatta. Keyifli seyirler.

      Sil
  4. kill me heal me benim de gelmiş geçmiş en sevdiğim kore dizisi. diğer ikisini izlemedim ama izliycem pekiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay, demek favori Kore dizimiz aynı. Sevindim hehe.Ay umarım onları da seversin <3

      Sil
    2. the king eternal monarch, moon lovers, the healer, oh my venüs, she was pretty, cheese in the trap :)

      Sil
    3. She was pretty'de de Park Seo Joon oynuyordu <3 Onun Seviyor Sevmiyor uyarlamasını izlediğimden şöyle bir göz atmıştım ama iyiydi gerçekten. Kardeşim The King'i izlemem için kendini paralıyor ama "Bu saatten sonra Lee Min Ho mu izlenir" diyerek reddediyorum. Go Jun Pyo tarihin tozlu raflarında kaldı yeniden diriltemiyorum :D Moon Lovers'i izlemedim ama birkaç sahnesine denk geldim. Çok popülerdi diye mi neyse hiç izleyesim gelmiyor.

      Sil
  5. Kill Me Heal Me'nin konusuna bayıldımm, bu yazı için çok teşekkürler gerçekten :) Mutlaka izleyeceğim onu.

    Hwarang'ı da Minho ve V için bir ara izlemek istemiştim ama sonra vazgeçmiştim. Başrol gibi değillermiş zaten herhalde :)

    Goblin'i de çok duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler. Yona'ya sevgiler, Shin Se Gi'ye saygılar, öpücükler hehehe. Evet onlar başrol değil ama özledik sayılmaz sürekli etraftalardı :D

      Sil
  6. Çok güzel seçimler olmuş tanıtım için. Jisung ve Junki sektörde ne iş yaparlarsa yapsınlar en kötü ihtimalle muhteşem oyunculuklar izleyeceğimiz yapılar olacağı için gözü kapalı izlerim :) Ellerine sağlık ;;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha teşekkürler. Senden onay aldıysa listemin arkasında gururla durabilirim😌 he ya gerçekten onlar yapıyorsa dizi iyidir. Tenkyu 😘

      Sil
  7. Kore dizilerinde birinci sıraya koyduğum üç dizi var hepsi harika olunca ayıramadım. Biri Kill me Heal me dizisidir. Çok iyi gerçekten. :) İkinci dizi de ilgi çekici görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay diğer ikisini merak ettim. Hepimiz Kill Me Heal Me'de anlaşmışız galiba, ne güzel :) İkinci dizi de iyi. İlk iki dizimin arkasındayım 3.yü izlemesen de olur hehe

      Sil
    2. Diğer ikisi Muhteşem Kraliçe ve Master's Sun. :)) Bu üçünü iki üç kere izlemişimdir.
      Dediğin ikinci diziye bakacağım, fırsat bulunca Kore dizilerine tekrar bir dalış yapayım. :)

      Sil
    3. Ay Muhteşem Kraliçe izlediğim ilk Kore dizisiydi <3<3<3 Baştan izliycem onu gene bi ara :) Diğerini izlemedim :')

      Sil
  8. Hiç Kore dizisi izlemedim. En yakın arkadaşım Kore dizilerini sever. Bana ilk olarak Kill Me Heal Me'yi önermişti. Sen de ilk üçe yazdığına göre bir şans vermem gerekiyor ama ne zaman izleyebilirim bilmiyorum. Aklımın bir köşesine yazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bizleri çepeçevre saran Kore Dalgası'na karşı direnip hiç Kore dizisi izlemediğin için seni tebrik etmeliyim. Ben olsa ilgim olmasa bile muhakkak bakmış olurdum bence. Hayran kaldım, gerçekten. Üstelik en yakın arkadaşının hobisiyken! Müthiş. Bunu bozmak istemiyorum ama bizim tarafa geçmeye karar verirsen :D arkadaşınla ortak önerimizi dikakte alman güzel olabilir :) Keyifli seyirler <3

      Sil
  9. kill me heal me <3 kore dizisi sevmediğini söyleyen arkadaşlara bile bu diziyi izlettim yaa o kadar güzel kii ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar