Tiny Star En Sevdiğim Kento Yamazaki Yapımları Ana içeriğe atla

İçeriği Paylaş!

Öne Çıkan Yayın

Yeni Açılan Bir Sayfanın Getirdiği Yoğunluklar

 Merhaba! Blogları ziyaret edemediğim için günah çıkarmaya geldim :)  Zaten oldum olası aktif değildim. Blogları Canlandırma Projesi sağolsun bir iki ayda bir yayın yapıyorum öyle de bir enerji :D İki ay önce bir işe başladım, başka bir şehre taşındım ve neredeyse tek başıma yaşamaya başladım. Ailecek çalıştığımız tekstil atölyemiz dışındaki ilk iş tecrübem olduğu için epey dikkatimi vermem gerekiyor, sanırım. Ait olmadığım bir yer neticede (Akademi) Ama alışmak çok kolay oldu ve buradaki yoklamalardan kalmamın nedeni burada yatmıyor. Sorun şu ki yüksek lisans tezimi şu haftalarda -hadi zorlayalım aylarda- vermem gerekiyor. Ve sanırım uyumamam lazım ☠ Help-  Tezi bitimek gerektiğinden tez dışında okumalar yapmak vicdanı zorluyor. Ve tabi gerginlik ve stresi bomboş dursam bile üzerimde duruyor. O yüzden kimi BCP temalarını kaçırmayayım diye kendimi zorlamak dışında bir aktivite yaptığım yok.  Demek o ki tez bitince bütün yazılarınıza bakacağım inşallah 🙃 Şimdilik yokluğumu mazur görmen

En Sevdiğim Kento Yamazaki Yapımları

Selam Millet! 

Hadi bugün Kento Yamazaki övelim biraz 🎭 Genelde animelerin canlı film uyarlamalarında rol aldığı için ülkesinde Live Action Prensi olarak tanınan bu arkadaşın en sevdiğim yapımlarını tanıtacağım. Tabi live action prensi olmak kolay değil, şöyle espirilere konu olabiliyorsunuz çünkü:

Anime character vs Live action actor

Bunu ilk gördüğümde gülmüştüm epey, o yüzden ekliyorum :D
Her neyse, bu listede de 5 yapımdan 4'ü live action. 

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~

1. Krallık (Kingdom) - 2019 

IMDb: 6.6

Tür: Aksiyon, Tarihi, Savaş

IMDb'yi yazarken fark ettim ki en düşük puanlıyı başa almışım 😂 Alice'de rahatsız olduğum pek çok sahne vardı Netflix dizisi olması hasebiyle, o yüzden başa almak istemedim. Ama Kingdom güzel filmdi ya niye daha düşük ki? Kento'yu sallayın, yardımcı oyuncuları parlıyor (Ryo Yoshizawa ve Masami Nagasawa).

Özet:

 Antik Çin'de iki köle çocuk, güçlü bir general olup kölelikten kurtulmak için savaş sanatları çalışırlar. Bir süre sonra devrilecek olan kral tarafından keşfedilince başarına neler gelecek bakalım.

Burada Kento: İyi ama yan karakterlerin gölgesinde kalmış (Japon akademi ödüllerini en iyi yardımcı kadın ve erkek karakter olarak almışlar ama başrolümüz Kento alamamış:) Karakteri şeker bir çocuk. 

Mangasının çizimlerini sevmediğimden okumadım.

Favori karakter: Devrik kral ve Dağ kralı 

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~

2. Alice In Borderland - 2020

Tür: Aksiyon, Dram, Gizem, Gerilim

IMDb: 7.6

Bölüm Sayısı: 8 + 2. Sezon bekleniyor

Bunu hepimiz biliyoruz değil mi? :D 

Özet:

Tek tük oyuncuların kaldığı bomboş Tokyo'da ölüm oyunu keyfi :)

Gene de uzuun uzuun yorumladığım yazımın linkini bırakayım:

Alice In Borderland Dizi Yorumu

Burada Kento: Gerçek dünyada işe yaramazın teki. Yukarıda savaş sanatı çalışan çocuktan eser kalmamış, fiziksel güç kartı eklenmemiş ama zeka leveli yüksek bir oyuncu. İyi bi ağlama yo yo çıldırma sahnesi var ama Orange'daki karakterine daha çok yakışıyor ağlamak.

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~

3. Kiss That Kills (Öldüren Öpücük) - 2018

Tür: Romantik, Aksiyon?, Doğaüstü

IMDb: 7.3

Bölüm Sayısı: 10 + 10 bölümlük çok mini dizi 

Öptüğü kişiyi öldürüp bir hafta öncesine döndüren gizemli bir kız ile dini imanı para olan Eight'in karşılaşmaları sonrasında, zengin bir aileye kapak atmak isteyen Eight'in kızın bu gücünü kötüye kullanmasını izliyoruz :D Baya uzun oldu cümle ama durum bu.

Daha uzun yorumum için şu favori 10 Japon Dizisi listemin 4. sırasına gidebilirsiniz :)

Burada Kento: Tek kelimeyle şerefs*z :)) En iyi tipi burada olabilir: Güzel kıyafetler güzel saç. Ee, host olmak bunu gerektirir.

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~

4. Death Note (Ölüm Defteri) - 2015

Tür: Suç, Dram, Gerilim, Doğaüstü

IMDb: 7.1 

Bölüm Sayısı: 11

Ölüm defterinin bu versiyonu, sadece L severler için izlenebilir olacaktır. Light karakteri animedeki haline göre ok sönük kalmış. L ise değiştirilmiş ama bu tür bir L de rahatlıkla sevilir. 

Özet:

 İsmini yazdığı kişiyi öldüren bir defter bulan ve suçluları öldürmeye başlayan Light ile bu seri cinayetleri çözmeye çalışan dedektif L arasındaki zeka yarışı. Bu daha çok tnım gibi oldu ya neyse :) 

Ölüm Defteri'nin manga-anime-film-dizi yani herşeyini ele aldığım yazıma şuradan ulaşabilirsiniz:

Ölüm Defteri'ne Giriş

Favori karakter: Tabii ki L 

Burada Kento: L'in hareketlerini Kento'nun üzerinde düşünün? Sonuç muazzam. Şu yüzü😏 yapması ve gülümsemesi çok iyi. Durun ekliim:


☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~

5. Orange - 2015

Tür: Dram, Romantik, Doğaüstü

IMDb: 6.8

Ay fragmanı izlerken hüzne boğuldum :/  Çok ağır bir dram yok ama rahat olun :')

Özet:

Gelecekteki kendinden bir mektup alan kızımız, sınıfa Kakeru diye bir çocuğun geleceğini öğrenir. Sonrasında mektuplar bu çocukla ilgili şeyler anlatır ve kıza bu çocuğu koruma görevini verir. 

Burada Kento: Normalde çok dram izlemem ama Kento'nun hep şerefless hallerini izlemiştim. Bi ağlasın falan nasıl oluyor diye açtım :D Böyle rollere de geliyormuş 👌Biraz daha duygusal olsam ağlayacaktım. Ne güzel ağlıyordu ya. Bi' dk, bu eleman güzel ağlıyor ya. Durun bi ağlama sahneleri listeliim şuraya :D Sadist miyim neyim :D

Yalnız, başlıkların rengi filmin hissettirdiği renkti, sonuncu dümdük, turuncuyum ben, demese hepsi kırmızı olacakmış :D

★・・・・・・・★・・・・・・・・★・・・・・・・★・・・・・・・★

KENTO YAMAZAKİ CRYING SCENES COMPETITION








bunun yazısız halini bulamadım ya :/
Ha, bu arada,espirinin aksine live action karakterlere epey benzetilmiş, bknz:


Yazı burada bitiyor. 

❓Kento hakkında ne düşünüyorsunuz?
❓En sevdiğiniz veya bu listede olması gereken yapımı hangisi sizce?
Sevda L 



Yorumlar

  1. Bu arkadaşı bilmiyordum, görmedim sanırım hiç. 😀 Life Action izlemiyorum ondan galiba. Death Note'un filmi sandım, farklı oyuncular vardı orada. Bence L olamamış pek, hiç ürkütücü ve gizemli değil. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet bu bir dizi. Belirtmemisim hiç. Japon dizi/filmlerine merak sarmayan bilmezdi ama Alice in borderland Netflixte yayınlanınca dünyaca ünlü oldu. Bilen buradan bilir. Türkiye'de de squid game'den önce çok popülerdi sonra Koreliler solladı tabi :).

      Filminde Kenichi Matsuyama oynuyor. 2006'da çekilmiş. Film versiyonu tipkisinin aynısı olmuş. Dizide psikolojik yanlarını açığa çıkarmaya çalışmışlar bu yüzden Light karakteri mahvolmustu bence. Light'ı daha çok sevmezdin muhtemelen :) Bu farklı bir L'di, caanım L'imi değiştirmelerine sinirlendim ama gene de sevdim :)
      L ürkütücü müydü ki? Ben onu hep şeker olarak gördüm 😻😻😻

      Sil
    2. Aslında ürkütücü değil de garip biri, gözleri de göçmüş gibi göründüğü için anormal görünüyor biraz. Tabi benim çok sevdiğim bir karakter, değiştirmeseler iyiymiş. :) Filmi kötüydü zaten, hele o Light neydi, sokaktan geçen birini tutup filmde oynatmışlar sanki. :) Böyle yaptıkları için animeden uyarlanan yapımları izlemiyorum.
      Alice'i izlemedim, Netflix ile aram yok. :)

      Sil
    3. L'ciğimiz bi güzellik uykusuna yatsa çözülecek o olay ama işte :)

      Benim de izlediğim tek Netflix dizisi bu, sürekli izlediğim oyuncuları bütün dünyayla bizim memleket de izleyince geri duramadım tabi :)

      Anlıyorum ama Ben live action seviyorum ya:
      Hikaye sevilmiş ki manga basılmış -> manga sevilmiş ki animesini çekmişler -> anime sevilmiş ki dizi/filmini çekmişler. Yani epey süzgeçten geçerek buralara kadar gelmişse iyidir bu deyip izledim epey :)
      Anime çizimini gerçeğe anca bu bu kadar yapabilirler, diye düşündüğümden pek rahatsız olmamıştım. Ama insan üstü şeyler varsa efektler pek gerçekçi durmuyor diye tercih etmiyorum. Death Note filmini, anime hayranı olarak izleyip sevmiştim. Bunun dışında da genelde filmi önce izlemiş oluyorum, Japon dizi film sektörüne ve oyunculara aşina olup onları da sevdiğimden. Sadece anime izleyicisi olsam ve çekikleri bu kadar sevmesem live action sevmezdim galiba ben de.

      Sil
  2. Ben en çok "Suki na Hito ga Iru Koto"de sevmiştim, çok doğal görünüyordu... bazen mimikleri abartıyor ama jdramanın genel sorunu bu, manga uyarlamalarında özellikle abartılı davranıyorlar.

    Yüz hatları çok güzel ama tipi çok sıradan olduğu için her role uyum sağlayabiliyor, kimi zaman çok havalı, bir bakmışsız ezik... "Todome No Kiss" epek şaşırtmıştı beni, zorlama yerler olsa da bakışları ve tavrı normalde olduğundan çok daha keskindi, kötü adam olmak da yakışır diye düşünüyorum :)

    Alice de güzeldi, gerçi yan karakterler başrollerden daha çok öne çıkmıştı ama ikinci sezon muhtemelen duruma daha hakim hale gelecek gibiler, bakalım, sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o diziyi eklesem mi diye düşünüp eklemedim çünkü asian crush'tan ikilinin sahnelerini izlemiştim sadece jagdshj. Tamamını izlersem ekleyebilirim. Ay o dizide kapkaraydı ya. Müthiş doğallık :D

      Japon oyunculuğunu kabullendim sorgulamıyorum artık :)

      Alice'e Kento'nun uluslararası üne kavuştuğu dizi, diye başlamıştım ama Chishiya'ya hasta olarak çıktım. Arisu bende çok gölgede kalmıştı, öyle ki isminin Alice olduğunu bile anlamamıştım :D Geçen sene 2022'de çıkacak ikinci sezon demişlerdi de isyan etmiştim çok uzak diye. Gelmişiz bile ya, şunun şurasında ne kalmış ki.. Dedikodu dolanıyordu da umarım Yamapi vardır :D Dedikodu bak, yalan bilgi vermiim. Bir umut bekliyorum onu da :D

      Sil
  3. borderland, todoki, death note u biliyom, severim tabii :) eveet komikmiş live action adamı :) saol, ne güzel hep böyle her şeyi listelee, faydalı olcak bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, buradan da izlediğin şeyler bulmana sevindim! Johnny Depp de seversin umarım, onun sevdiğim filmlerini listelemeyi düşünüyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Ee okudun o kadar, sen ne diyosun :)

Emojiyle tepki ver!

Popüler Yayınlar